Ik zou graag de macbook pro kopen. Op de website van amerika is het echt veel goedkoper dan hier in europa. Het komt op zo’n 1400 euro voor de macbook pro dat hier in europa 1899 euro is.
Voor diegene die al eens naar amerika zijn geweest, weet je als je bijvoorbeeld kleren of een computer of dergelijken koopt in de winkel, zijn er altijd nog enkele taxen die je moet betalen.
Dus mijn vraag is, als ik dit koop op de website van amerika, zullen er daar ook nog taxen bijkomen of zijn de prijzen op de website taxes included? Ik kan dat nergens vinden op de website.
Het enige dat ik dan moet veranderen is natuurlijk een adapter van hier kopen. En weet iemand toevallig dat je een querty klavier kan omschakelen naar een azerty klavier, zoals op pc?
De store is volgens mij exclusief tax.
Maar ik zie het nut er niet zo van in om via de store te bestellen als je toch zelf in Amerika bent, want buiten Amerika kan je toch niet in de Amerikaanse store bestellen.
Ik zit nu niet in amerika, maar ik heb familie in canada, dus zou ik dit kunnen laten bestellen en naar hen sturen. Maar het lijkt erop dat er geen taxes meer bijkomen denk ik wanneer ik op check out cart duw staat er niks van taxes.
?? iemand al ervaring daarmee
En kan je op je mac het toetsenbord instellen op azerty als je een querty koopt, op pc kan je dit.