MacBook Pro late 2011 doet het niet!

Toen ik vanmorgen op mijn MacBook wilde werken lukte het niet om op internet te komen. Normaal zoekt hij het wifi-signaal automatisch op, maar dat deed 'ie vanmorgen niet. Opnieuw signaal gezocht, maar dat lukte niet. Besloten de MacBook opnieuw op te starten. Tijdens het herstarten kreeg ik het witte scherm ervoor, was aan het laden. Maar als het balkje vol was ging de MacBook automatisch uit! Heb 'm daarna niet meer aan de praat gekregen. Bij iCentre wisten ze het ook niet, wilden hem wel opsturen voor reparatie. Dat wil ik morgen ook doen, maar dacht... misschien heeft iemand hier op het forum een idee wat ik nog kan proberen?

gr Kumari

Het slimste lijkt mij gewoon opsturen!

Late 2011, toevallig nog binnen de 1 jaar garantie?
Mocht amsterdam te bereiken zijn zou ik dat proberen. Ben je hem misschien niet voor langere tijd kwijt.

Al een [url=http://support.apple.com/kb/HT1455]safe-boot[/url] geprobeerd?

Ik heb vanavond nog geprobeerd met command+alt+shift, kreeg weer een wit scherm tevoorschijn getoverd met een grijs balkje. Als het balkje vol zit springt de MacBook uit, kreeg de tip dat ik kon proberen de originele installatie cd erin te doen. Nu druk aan het zoeken waar ik die heb bewaard. Ik heb de doos nog.. maar waar?? Helaas was ik in de war. Niet late 2011, midden 2011. April heb ik de MacBook geprobeerd, dus niet meer binnen het 1ste jaar..

Ook al een PRAM reset gedaan? Command+Option+P+R indrukken tijdens boot.

Gewoon terugbrengen, 1 jaar oud, is niet normaal als hij zo doet.