MacBook Pro met Fast Charging alleen als consumenten extra betalen

De nieuwe MacBook Pro is eindelijk in staat om gebruik te maken van Fast Charging. Al moeten sommige consumenten meer betalen voor gebruik.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Lekkere sensatie titel en ook het artikel zelf staat vol met sensationele termen. Dit is namelijk niets nieuws voor de MacBook. Mijn oude 13" MacBook met eerste MagSafe connector, laad ook sneller op met het laadblok die bij de 15" wel standaard meegeleverd werd. Hetzelfde geldt voor mijn huidige 2018 13" MacBook, die laad ook sneller op met een lader van de 15" MacBook van dezelfde generatie. Word ik dan genaaid met mijn meegeleverde powerbrick? De titel doet vermoeden dat wanneer je net een nieuwe MacBook hebt besteld, je er al vanuit kan gaan dat je extra moet gaan betalen voor fast charging, wat simpelweg niet waar is, het is op één model het geval, waar het bij de andere vier standaard modellen niet het geval is. Clickbait ten top.

Ja, de meerprijs van die lader valt wel mee. De prijs van extra geheugen en/of opslag dat is wel even slikken.