Macbook pro nu 2,16 optie!

Apple Store US heeft de configs van de (nog te releasen) Macbooks geupdate:

1.67 is nu 1.83
1.83 is nu 2.0 (met optie voor 2.16)

Zelfde prijsen (+300$ voor 2.16)

Sweet!!!

best vet! had ik maar geld....

OMG zooo snel :D

Jezus wat cool. Ze updaten hem al voordat hij uit is. Apple blijft innovatief!

dat was te verwachten. Net zoals ze voor de lancering van een nieuw product of grote update altijd nog ff een kleine update doen aan het oude ding, zodat de verkoop daarvan niet stilvalt.

Nee midas, het zijn juist de nieuwe modellen die nu al een update krijgen...

Mensen die een MacBook Pro besteld hebben krijgen dus een MacBook die een snellere processor heeft dan ze in feite besteld hebben... da's best vet!

wie weet wat er dan nog komt....... :P

[quote:06d4d9a52b="MacBjorn"]Mensen die een MacBook Pro besteld hebben krijgen dus een MacBook die een snellere processor heeft dan ze in feite besteld hebben... da's best vet![/quote:06d4d9a52b]

op de ned. site zijn de modellen nog niet aangepast dus pissen we er hier dan naast?

In Belgie kan je blijkbaar enkel de 1.67 en 1.83Ghz bestellen. Of moet ik wat geduld hebben ;-)

Geduld... Ze zijn blijkbaar in Cupertino weer even vergeten het vantevoren aan de bouwers/vertalers van de Europese websites door te geven.

[quote:eecc989039="midas"]op de ned. site zijn de modellen nog niet aangepast dus pissen we er hier dan naast?[/quote:eecc989039] Nee, [url=http://www.apple.com/pr/library/2006/feb/14macbookpro.html]zo te zien[/url] zijn de 'langzame' modellen nooit gemaakt. Dat kan volgens mij twee dingen betekenen: ofwel Intel kon niet genoeg van de oorspronkelijke cpu's leveren of de snelheid van die dingen viel zo tegen, dat er een schepje bovenop moest. :evil:

[quote:6eea28c8d0="Esquare"]Nee, [url=http://www.apple.com/pr/library/2006/feb/14macbookpro.html]zo te zien[/url] zijn de 'langzame' modellen nooit gemaakt. Dat kan volgens mij twee dingen betekenen: ofwel Intel kon niet genoeg van de oorspronkelijke cpu's leveren of de snelheid van die dingen viel zo tegen, dat er een schepje bovenop moest. :evil:[/quote:6eea28c8d0]

Er is dus echt iets niet zo gelopen als gepland was. maar ik denk dat dit niet het enige is. Ik wacht vol spanning af…

Mensen die dan een 1.83 GHz hadden besteld kunnen dezelfde snelheid nu krijgen voor 700 euro minder: logisch is dat niet. Zullen veel mensen de bestelling van het topmodel annuleren en het gewone kiezen.

[quote:d25cca1a7b="à la Mac"]Zullen veel mensen de bestelling van het topmodel annuleren en het gewone kiezen.[/quote:d25cca1a7b] Dat denk ik niet. Wie het topmodel bestelt, wil het topmodel. Als er dan al geannuleerd wordt, is dat om de 2,16 versie te bestellen. :)

ze zijn niet het zelfde hoor, zo heeft hij nu maar 512 mb, een 80 in plaats van 100 GB en een radeon 128 ms ipv een 256 mb !

en dit was 21 minuten er voor al op de site gepost :)

Soms zal ik me als een vrouw willen misdragen in de store....

[i:4a2f848eb1]Lekker wild shoppen met de creditcard van mijn partner[/i:4a2f848eb1]

[quote:80e1820090="Kriska"]Soms zal ik me als een vrouw willen misdragen in de store....

[i:80e1820090]Lekker wild shoppen met de creditcard van mijn partner[/i:80e1820090][/quote:80e1820090]

ik ook!!1

[quote:3dfc56b8a2="midas"][quote:3dfc56b8a2="Kriska"]Soms zal ik me als een vrouw willen misdragen in de store....

[i:3dfc56b8a2]Lekker wild shoppen met de creditcard van mijn partner[/i:3dfc56b8a2][/quote:3dfc56b8a2]

ik ook!!1[/quote:3dfc56b8a2]

Dat lijkt mij ook wel wat, zeg even als je gaat, dan ga ik mee.