MacBook Pro start niet meer op na updates OPGELOST

Het probleem is dus dat mijn MacBook Pro niet meer opstart. Dit is sinds ik de software updates van apple heb uitgevoerd. Heeft iemand hier dit probleem ook gehad? Zoja, wat was jullie oplossing hiervoor?

mvg

Jeroen

Welke software update precies?

Duurde het opstarten veel langer dan normaal na die update en heb je toen opnieuw de computer uit en aangezet toevallig? Na een update kan het opstarten minuten duren en meerdere keren automatisch doorstarten.

Het is ondertussen al opgelost .

Na een 20-tal keer ofzo , hij bleeft altijd vastzitten bij het appeltje. Na de 20ste keer ofzo ging hij ineens verder. :slight_smile:

Dus dit topic kan gesloten worden :innocent:

ik moet ook nog updaten (bundel met iTunes enzo). Ik heb nu toch wel wat berichten hier gezien dat er zaken daardoor vastlopen....... kan ik met een gerust hart updaten? Heb een iMac

[quote:233339b0d4="Ratz"]ik moet ook nog updaten (bundel met iTunes enzo). Ik heb nu toch wel wat berichten hier gezien dat er zaken daardoor vastlopen....... kan ik met een gerust hart updaten? Heb een iMac[/quote:233339b0d4] Je leest hier ook alleen als het fout gaat.......die ┬▒ 95% dat het goed gaat word niet vermeld :wink: