Macbook raar geluid

Hallo,
Ik hoor vanuit mijn macbook pro 2010 model, een raar geluid als die heel warm wordt.
Ik heb het alleen als ik hem beweeg, of af en toe als ik op mijn muis klik.
Het lijkt boven mijn moederbord vandaag te komen. Ik heb hem al een keertje open geschroefd, maar zag niks verdachts.

Het is een magnetisch geluid. Zou het zo kunnen zijn dat het aluminium dat geluid maakt met de stroom op de macbook?

Kan iemand mij vertellen wat dat geluid maakt, en of het schadelijk is?

PS: kan iemand mij vertellen hoe ik geluid opname's upload? zo kan ik het geluid laten horen.

Miss. op YouTube , daar uploaden ze toch ook muziek?

of op een uploadserver als megaupload, rapidshare, mediafire... ?

Is het een soort tik/klik geluid?

Een magnetisch geluid..... Zoiets dus als magneten op elkaar klikken: een dreun.
Of anders?
Nogal moeilijk om een 'magnetisch geluid' te definiëren.....

Is het misschien een 'schrapend geluid', alsof een stukje metaal tegen een ander stukje metaal (in dit geval misschien de binnenkant van de case) schuurt/tikt?

Een raar geluid uit een laptop zonder dat er een cd/dvd in zit = de HD (behalve zoemende geluiden, dan zouden de ventilators kunnen zijn).

Sommige HDs hebben een protectie tegen vallen d.m.v. magneten, misschien hoor je die?
Als ik vroeger mijn laptop snel verschoof hoorde ik ook een magnetische klik; dat was dus die protectie die de leesarm van de HD lockte zodat hij geen krassen kon maken. Hoor je dit nou heel vaak terwijl de laptop helemaal niet bewogen wordt, dan is er iets mis met je HD. garantie = teruggaan, geen garantie = zelf HD vervangen en maak z.s.m. een goede back-up!!!

Ik heb het soms ook als ik m'n Magic Mouse beweeg of scroll met de muis. Dan komt er een heel zacht, licht zoemgeluid uit m'n MBP.

@Dwee8le
Bedankt voor je reactie. Maar als ik op bepaalde punten zachtjes druk om het de plek te identificeren, dan komt het vooral vanaf het moederbord.

Ik heb hier een link van het geluid.

[url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gekraak-17-inch-macbook-pro]Heb je dit topic al doorgelezen?[/url]

Het zou kunnen zijn dat dat probleem ook hier aanwezig is.

@sunkeeper Bingo! dat is het probleem. Blij dat het mijn moederbord niet is. En dat het probleem niet groot is.

[quote=Hansi2124 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/macbook-raar-geluid#post-2234323 time=1307853713]
Nogal moeilijk om een \'magnetisch geluid\' te definiëren.....
[/quote]
Echt een 'pakkend' geluid dus.... :grin: