Ik heb nu zo’n 5 maanden een MacBook Unibody. Maar helaas begint de MacBook corrosie te vertonen aan de randen van de unibody (aan de bovenzijde). Hebben jullie dit probleem ook en heeft iemand ook advies?
@moller: Ik weet dat dit forum een zoekfunctie heeft. Maar zoals je waarschijnlijk zelf ook kunt zien, gaan de topics die ik via de zoekfunctie vind over andere type modellen en ook over andere type behuizingen. Of niet soms?
[quote:c4e80c109e="Chester16"]@moller: Ik weet dat dit forum een zoekfunctie heeft. Maar zoals je waarschijnlijk zelf ook kunt zien, gaan de topics die ik via de zoekfunctie vind over andere type modellen en ook over andere type behuizingen. Of niet soms?[/quote:c4e80c109e]
…MacBooks… Aluminium… Corrosie… ik begrijp niet wat er verder anders is? Het doet er toch niet toe welke processor er in de laptop zit als het gaat om een probleem met de behuizing.
@PascalPas: Je hebt waarschijnlijk gelijk, het type processor dat er in zit doet er niet toe. Maar er zijn andere bewerkingstechnieken gebruikt en daarnaast is het mogelijk dat er andere type coating is gebruikt.......