macbook valt steeds uit

Hallo,

Mijn macbook is vandaag al 4 keer uitgevallen. Als ik hem dan weer opnieuw wil opstarten, valt hij na 2 seconden weer uit.

Als ik blijf proberen lukt het weer…

Hoe kan dat? :S

Accu leeg?

[quote:a29a0ddb5a="MarcelK"]Accu leeg?[/quote:a29a0ddb5a]

nee 100% en ligt aan de stroom…

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304308-nl

Zoals in dat artikel staat zou een firmware upgrade je probleem moeten verhelpen!

[quote:ec4850ec3d="RiFF"]Zoals in dat artikel staat zou een firmware upgrade je probleem moeten verhelpen![/quote:ec4850ec3d]

Een Apple-centre vertelde mij dat ondanks de firmware-update de random shutdowns blijven voorkomen en dat het echt een hardware-matig probleem is. Ben ik ff blij dat die van mij nog is gemaakt voor de firmware-update…

Sommige MacBooks zijn geholpen met een firmware-update. De MacBooks die na deze update nog steeds uitvallen daar is iets anders mee aan de hand. Inmiddels weet Apple dat er problemen zijn met de 'heatsink' in sommige machines. Gecertificeerde Apple Reperateurs weten hoe ze dit moeten oplossen. Dit klusje zou in 15 minuten geklaard moeten worden. De Laptop wordt te warm en als beveiliging schakelt de machine zich vanzelf uit.

Onmiddelijk met je MacBook terug naar de dealer.

[quote:b4f2c1d6f6="MacBeer"]Gecertificeerde Apple Reperateurs weten hoe ze dit moeten oplossen. Dit klusje zou in 15 minuten geklaard moeten worden. [/quote:b4f2c1d6f6]

Maar dan moeten de onderdelen wel op voorraad zijn! Ik heb er 3,5 week op moeten wachten.

@MacBeer

klopt bijna helemaal,
Maar het wordt niet te warm, de heatsink zetuit en raakt een ander onderdeel
en denkt dan het te warm wordt.
De heatsink moet dan vervangen worden zodat dit niet meer gebeurt.

Ik had er ook last van en idd is er een update maar het is soms toch mischien verstandiger
de heatsink te laten vervangen ivm levensduur en eventuele garantie periode.

zoveel mogelijk in de garantie laten vervangen... als het kan nog vlak voor de garantie voorbij is laten zien dat je het recht hebt op een nieuwe... zo ben je altijd up to date met je hardware

Topic verplaatst naar 'Hardware'.