MacbookPro slaapt slecht...

Ik heb een probleem met mijn MacbookPro. Sinds een paar dagen wil hij niet meer slapen... tenminste, wanneer ik 'm wil laten slapen ontwaakt hij direct weer nadat hij in slaap is gevallen.

Het gaat om een MBP 15" 2.16 met 3gb ram en Leopard…
Ik heb al een PR reset gedaan, maar ook dat wilt niet baten.

Ik heb sowieso sinds Leopard behoorlijk wat gezeur met de slaapstand steeds… misschien ook omdat ik met een extern scherm werk.

Aangezien ik echt een grootgebruiker ben van de slaapstand zorgt dat voor een behoorlijk irritant probleempje bij mij. Hopelijk kan iemand mij helpen…

melatonine

Ja, het probleem is alleen dat dat hormoon niet in nederland te koop is. Daarbij heb ik geen idee hoe ik dat bij een macbookpro moet inbrengen...

Ik heb dit inderdaad ook, sinds ik Leopard heb moet ik erbij zeggen. Ik sluit mijn laptop eigenlijk nooit af en neem hem altijd overal mee naar toe in slaapstand soms als ik dan op locatie aankom is me batterij half leeg en jawel hoor scherm aan!

Je bent helaas niet [url=http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=5889475]de enige[/url]...

melatonine hebben ze gewoon bij de apotheker liggen hoor, toedienen is inderdaad een groter probleem...

Maar als ik het dus goed begrijp is er nog steeds geen concrete oplossing....

:cry: it’s driving me crazy…