Macgame site

Hallo

Sinds kort is mijn site van url veranderd.

http://www.macgames.be

Aangezien ik dagelijks toch een gemiddeld aantal bezoekers heb van 8 personen wil ik met het veranderen van mijn url dit aantal opdrijven.

Met dit forum te starten wil ik eens jullie mening horen over de site.

De groeten en veel game plezier

Leuke website, toch vind ik de layout op een of andere manier niet zo prettig surfen..... :oops:

als je voorstellen hebt mag je het altijd laten weten ;-)

Dankje zorky ik kijk toch meestal meerdere keren per week even op je site:D

Leuk om te weten dat er mensen zijn die een geregelde bezoeker is. Dit geeft me de moet om hier mee verder te doen. Hey, en ondertussen heb ik nu mijn bespreking van Mac Halo gepost, veel plezier nog :-)

[quote:fe0a42f69f="Zorcky"]Leuk om te weten dat er mensen zijn die een geregelde bezoeker is. Dit geeft me de moet om hier mee verder te doen. Hey, en ondertussen heb ik nu mijn bespreking van Mac Halo gepost, veel plezier nog :-)[/quote:fe0a42f69f]

ik vind het wel een leuke site, bedoel ik vind de content heel leuk en design heeft iets het is wel leuk, maar ik denk dat het ‘brushed silver’ te donker is, kijk es hoe het staat als het lichter is, naja, het kan ook dat het dan weer te veel opvalt…

Leuk seg, toffe site

En dan is er een Forum :mrgreen:

Goeie site, Zorcky. Ik zou alleen een groter lettertype nemen voor de besprekingen en het dan in pagina's opdelen met links zo van "lees verder >>>>" zodat het niet 1 groot blok wordt.

De besprekingen zijn uitgebreid en professioneel, maar de opmaak van de site is mij iets te veel brushed metal van het goede en scrollbalken in frames vind ik nooit zo mooi.

Ga zo door!

Dank je voor je advies ;-)

Alleen heb ik een vraagje over die scrolbalken. De site die ik maak en beheer is voorzien voor een resolutie van 1024/768 pixels. Is dit ideaal of moet ik op kleiner rekenen?

Site update. Een deel is al aangepast, en er volgen er nog :roll:

Leuke site! In tegenstelling tot andere game site's is deze erg duidelijk. Ook up-to-date.

Weet er iemand mac spellekes op een warez site zijn of die je kan doorsturen via kazaa?

[quote:454c7c81bc="wijnerd"]Weet er iemand mac spellekes op een warez site zijn of die je kan doorsturen via kazaa?[/quote:454c7c81bc]

Wow dit is wel durven, en dan nog op een Forum

geen illegale praktijken hier

Bespreking toegevoegd:

Rainbow six: Raven Shied 8)

beste wijnerd, ik weet een abandonware -site http://mac.the-underdogs.org/ alleen is dat vooralsnog voor 'oldskool' spelletjes monkey island , en van dat soort 256 kleuren dingen. er staan wel tips en truuks om het optimaal op je 9.2 systeem te draaien. ach voor de leuk, wolvenstein, doom maar dat bedoelde je vast niet.... :)

PS oh ja, best een aardige site, ik zou het niet beter kunnen!
wie weet koop ik eens wat van je Zorcky…

Hey en Doom kun je nu onder OS X ook laten werken, en zelfs met OpenGL rendering, kijk maar:

http://legacy.newdoom.com/downloads.php#mac

Nieuwe bespreking toegevoegd

Championship Manager Season 03/04

Bespreking: Baldur's Gate II: Throne of Bhaal toegevoegd

:lol: