Macheist, vergeten te registreren...

hoi,

Ik heb net als zovele andere de macheist nano bundle gedownload maar door problemen met niet werkende registratiecodes heb ik enkele ongeregistreerde programma’s :frowning: zoals bij tinygrab werkte de code niet, bij hordes of orcs ook niet :frowning: en twitterific heb ik net ontdekt dat ik die gewoon vergeten ben … grrrr

kan iemand ze anders in een pm sturen naar me? Vooral de twitteriffic, enkel die gebruik ik echt.

Groetjes
Liezel.

U heeft een privé bericht.

Een dikke merci :lol:

Fijn dat je jouw code hebt. :) Zou je misschien nog even opgelost in de titel willen zetten? Alvast bedankt.

Je kan ze ook nog gewoon van de Macheist site afhalen. Als jij ze destijds hebt gedownload kan je nu klikken op de knop Order Lookup.

Het gaat dan wel om gratis codes, maar andermans code gebruiken is niet de manier. Je kunt bij MacHeist gewoon achteraf nog je codes ophalen: http://www.macheist.com inloggen, en klikken op 'Order Lookup'.

[quote:5373961b90="Ian83"]Fijn dat je jouw code hebt. :) Zou je misschien nog even opgelost in de titel willen zetten? Alvast bedankt.[/quote:5373961b90]

Dat is niet verplicht…