MacHouse Amsterdam

Na alle slechte berichten over MacHouse (Woerden) wil ik even een andere visie geven. Ja, ik ken Machouse Woerden en heb daar niet onverdeeld goede ervaringen mee maar...

Twee dagen geleden speelde de harddisk van mijn Powerbook TI (80 GB 5400 rpm HD) mij parten en liep ieder keer op een zker punt vast. Ok, er was een camera op gevallen en die had een flinke deuk veroorzaakt maar toch, de hd deed vreemd en maakte een ronduit vervelend geluid. Vanochtend MacHouse Amsterdam gebeld om een vervanging te regelen; ‘Kom maar langs, regelen we’. zo gezegd en gedaan. Aangekomen hebben ze de hd toch nog even zwaar belast en dat ging tot mijn stomme verbazing goed (had de deuk rond het trackpad wel uitgedeukt!). Toch nog even doorbelast door de jongens tot de hd vrijwel helemaal vol zat maar… niets!

Ik blij natuurlijk en advies was, ‘houd het in de gaten maar er lijkt niets aan de hand. Misschien heeft de kast op de hd of contacten gedrukt’. Zeker kunnen we het niet weten maar de hd klinkt en werkt normaal. De kosten: 0!

Kijk en dat is nou nog eens service! en het bewijs dat het ook anders kan.

Nou nog even hun website bijwerken en ze hebben nòg een pluim verdiend.

Ik keek altijd bij Machouse naar de nieuwste NNN machines.

Echter in 2004 leverde dit niet meer op dan één computer, die er sinds februari op staat.
(Zijn ze dat ding nu nog niet kwijt? Misschien de prijs eens verlagen?).

http://www.machouse.nl/htm/computers/nnn_09-02-04.htm

het nnn verhaal bij machouse is zo goed als over. bel er maar eens over. ze hebben nooit meer wat en er zit ook niets aan te komen. dat is wel eens anders geweest....ik vraag me af waar al die demo en refurb machines nu terecht komen, in ieder geval niet in woerden.

Misschien omdat Macs gewoon te populair zijn?

Ik heb mijn powerbook G4 15, 1'5 ghz bij Machouse Rotterdam bestelt. Vanwege een andere configuratie duurt het alleen wat langer voordat ik hem krijg omdat die uit Ierland moet komen. Heb er ook een I-mac en I-pod gehaald en ben tevreden met hun service : )

Once you go Mac, you never go back :smiley:

[quote:97cd96369f="AmpelMac"]het nnn verhaal bij machouse is zo goed als over. bel er maar eens over. ze hebben nooit meer wat en er zit ook niets aan te komen. dat is wel eens anders geweest....ik vraag me af waar al die demo en refurb machines nu terecht komen, in ieder geval niet in woerden.[/quote:97cd96369f]

Als ik ze bel krijg ik toch echt te horen dat ze nog demo’s hebben hoor! Ik zit nu te twijfelen om er een G5 te halen maar al die verhalen over hun stellen me nou niet echt gerust en het is toch een boel geld (helemaal als student) wat je investeert.

misschien dan nu op desktopgebied, maar enige tijd terug was het was de portables betreft helemaal niets. tenzij ze verschillende antwoorden geven op dezelfde vraag.

[quote:17ef78c832="AmpelMac"]misschien dan nu op desktopgebied, maar enige tijd terug was het was de portables betreft helemaal niets. tenzij ze verschillende antwoorden geven op dezelfde vraag.[/quote:17ef78c832] Dat zou kunnen maar ze hadden de G5 1,6 voor 1545 inclusief staan en de 1,8Ghz voor 2114 inclusief. Ik heb wel zojuist besloten om maar te wachten tot na de vakantie met de aanschaf van een G5.