Machouse prijzen???

Kijk voor de gein even op de Machouse site bij de G5's!!

Een oude G5 2x2 is nu afgeprijsd en op=op!! Dan denk je: “Dat zal wel schelen!!”

Een nieuwe G5 2x2 is met zijn 8 speed Superdrive en voor de rest dezelfde specificaties GOEDKOPER!!!

Euh, ik denk dat ik voor de oude ga…NOT!!

(Sorry hoor Machouse, maar hier maken jullie je weer belachelijk mee!)

idd rare prijzen zal wel een fout zijn onderaan pagina staat ook

Kalkulatie,typefouten,wijzigingen in prijs & assortiment voorbehoude

gr. Pete

Dan nog, dit soort belangrijke openbaringen controleer je toch even goed...?

Zou ik ook zeggen misschien moest degene wel snel weg :P vakantie, weekend

Pete

Zou mijn TechTool voor €59 ex ook n vergissing zijn geweest??

Het is ook een kleine moeite om ze even te bellen en te vragen hoe dat zit.

Overigens zie ik naast de superdrive toch ook wel een ander specificatie verschil.
Misschien dat het daar aan ligt?

De oude Power Mac G5 2 x 2 GHz heeft wel weer een betere videokaart dan de nieuwe. ATI Radeon 9600 Pro i.p.v. NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra.

[quote:4f2ef448e3="Yosemite"]De oude Power Mac G5 2 x 2 GHz heeft wel weer een betere videokaart dan de nieuwe. ATI Radeon 9600 Pro i.p.v. NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra.[/quote:4f2ef448e3]

Inderdaad! dus het is eigenlijk best logisch

En die oude hebben ze voor veel ingekocht. De prijsverlaging van de nieuwe is gewoon groter dan de mogelijke korting op de oude, denk ik...

Blijft wel gek. Als ze ze voor hetzelfde geld wegdoen leggen ze misschien wel geld bij. En ze zullen de enige niet zijn. Goed prijsbeleid van Apple!

Goedprijsbeleid van niemand! Ok, de oude is niet slechter dan de nieuwe maar voor 60 euro heb je in de nieuwe een ATI Radeon 9600 XT. En dan is een nieuwe 30 euro duurder, niet echt veel voor een 8 speed dvd-brander en een betere grafische kaart! Nu verkopen ze ook weer een 15" apple display voor way to much!! Ik vind het belachelijk die prijzen.................

Maar ja, wie ben ik ? EEN ZUINIGE HOLLANDER!!

Latorzzzzzzz

Wees nog blij dat er prijzen op staan bij Machouse Woerden want bij hun vestigingen in Amsterdam en Rotterdam vind je totaal geen zinnige info op de websites. (Behalve de routebeschrijving.)

Denk dat er verschillende dingen spelen: in de eerste plaats natuurlijk de inkoopprijs en in de tweede plaats de videokaart. Maar al met al blijven het natuurlijk beide gewoon nieuwe machines (zijn geen tweedehands of iets dergelijks), het is niet zo dat de nieuwe serie beter is dan de oude serie. Uiteindelijk kan je dus kiezen uit twee verschillende soorten G5 macs met verschillende videokaarten. Beide zijn goed, snel en vergelijkbaar qua prijs en prestaties. Ook is de nieuwe 2x2Ghz niet met 90 nanometer trouwens (dat is alleen bij de 2.5Ghz).

Uiteindelijk is het een stukje perceptie wat het raar laat lijken. Als je voor perceptie gaat kan je je keuze als volgt maken:
Koop de nieuwe omdat er “nieuwe” staat, of
Koop de oude omdat je meer korting krijgt :stuck_out_tongue:

Uiteindelijk zijn het beide fantastische machines! :innocent: