mackie controller of mackie hui voor logic

ik heb recent een mackie controller verkocht, spijtverkoop ik werk met logic ik wil er weer een terugkopen maar op internet zie je ook amerikaanse modelen met audio en zo ingebouwd: de mackie hui

heet iemand daar ervaring mee?
ik ben benieuwd of ik de mackie hui als controller kan gebruiken met de extra mogelijkheden

haha, sterker nog, heb er een te koop staan op mn werk. weet niet wat ie moet kosten, zou ik moeten vragen. Maar ben nu met een g5 overgestapt op pt LE set met digi 002. Dat maakt m overbodig, maar wel een aantal jaren fijn mee gewerkt hoor

ik heb een tascam FW 1884, werkt als een trein met logic !

ik werk met protools (mbox) en logic en was al tijden opzoek naar iets wat beide stukjes software kan bedienen. de digi002 kan je niet als controller gebruiken in logic dus dat viel af... een mbox2 met een baby hui vond ik nix... ben nu sinds een week overgestapt op een [url=http://www.m-audio.com/products/en_us/ProjectMixIO-main.html]m-audio projectmix i/o[/url] geluidskaart en controller in 1. Werkt tot nu toe prima onder logic, zowel als controller (heeft zelfs native logic mode) als geluidskaart (geen noemenswaardige latency), vandaag kan ik protools m-powered afhalen, maar ik ga ervanuit dat die ook gewoon werkt zoals het moet. ben alleen benieuwd hoe die twee samen gaan werken, aangezien protools nog weleens de hardware voorzichzelf wilt claimen...