MacLAN Party

Ik(hydro) en iRamon zijn van plan om in de zomervakantie een MacLAN Party te houden. Daarom zoeken we mensen in de omgeving van Maastricht die het leuk zouden vinden om mee te doen aan deze party, we zouden het fijn vinden als je de volgende spullen al hebt: - een Mac van 733mhz of meer. - er is een Airport Extreme netwerk dus een Aiport Extreme kaart is gewenst maar niet perse nodig, er zijn ook genoeg gewone ethernet aansluitingen. - Medal Of Honour(andere spellen zijn te bespreken)

De datum staat nog niet vast en het is nog niet zeker of het doorgaat,
als je interesse hebt dan kun je een persoonlijk bericht sturen naar iRamon.

Als er voldoende interesse is dan prikken wij een geschikte datum en zal de MacLan Party plaatsvinden.

Er zijn al 4 mensen die meedoen aan dit evenement en we zouden het heel erg leuk vinden als jij ook komt!

Voor de duidelijkheid: we maken 2 teams en gaan samen op een eigen server tegen elkaar spelen.

Groetjes,
Hydro en iRamon

leuk initiatief.. maar waarom beperken tot 1 spel?

volgens mij zijn er meer mensen die Ghost Recon en Unreal Tournament spelen dan MoH.

is maar een idee hoor… :slight_smile:

Wel leuk idee..... maastricht is wel gezellig ook :D Beetje gamen, beetje bieren..... maar inderdaad wat meer variatie in games mag wel :)

:roll: meer games kan gewoon, alleen kunnen we die niet betalen.

Is dat niet hartstikke illegaal? :innocent:

Ow wacht het was een lanparty :wink:

Ik ben veel te ongeduldig voor spelletjes, maar wil zeker langskomen als het zover is. En Maastricht is een toplocatie! :wink:

innocent: Eigenlijk willen we van mensen horen of ze mee willen doen, zodat wij kunnen kijken of we het daadwerkelijk door kan gaan... :D

iRamon

Zou wel cool zijn een maclanparty, zeker AA en UT, Q3 ofzo includen maarja, als je op jongeren moet rekenen, zie dan naar wanneer, want veel hebben vakantiewerk

en kwil wel komen als het niet te ver rijden is

Beste flameboy, je kan ff uitzoeken hoever het rijden is van waar je woont naar Maastricht...

maar als we meer van dit soort reacties krijgen, gaan we kijken of we dit kunnen verwezelijken, en we zijn niet zow zeer opzoek naar jongeren, gewoon naar mensen die zin hebben om met hun mac een dagje met andere maccers te gaan gamen…
wanneer, tja dat moeten we nog uitzoeken, maar dat zal binnekort al zijn als we alles geregeld krijgen, maar er moeten meer mensen intresse hebben
duss we zijn nog opzoek,
als het doorgaat prikken we een datum en krijgen de mensen die hier interesse in hebben en dat hier hebben laten blijken persoonlijk bericht via macosx.nl, met nadere informatie

iRamon

Ik wil ook wel komen maar Maastricht is wel redelijk ver van Aalst (Oost Vl België) en om dan met mijn eMacje rond te zeulen.. + heb ook niet echt veel leuke games (tenzij je Otto Matic™ leuk kunt noemen :? )

• is het een dag of een weekendje en wat moet er meegenomen worden?
    (eigen ethernet kabel ofzo)

Super tof idee, alleen jammer dat ik een wat oudere mac heb en dus alleen UT Q1EN Q2 (mss Q3) en DX kan draaien. Maar voor iedereen die gaat Have Fun 8)

[quote:c33fac00d8="iSpons"]Ik wil ook wel komen maar Maastricht is wel redelijk ver van Aalst (Oost Vl België) en om dan met mijn eMacje rond te zeulen.. + heb ook niet echt veel leuke games (tenzij je Otto Matic™ leuk kunt noemen :? )

(eigen ethernet kabel ofzo)[/quote:c33fac00d8]

gegroet streekgenoot

mss een carpoolingdienst starten

[quote:062649bdd7="Ja Rune"][quote:062649bdd7="iSpons"]Ik wil ook wel komen maar Maastricht is wel redelijk ver van Aalst (Oost Vl België) en om dan met mijn eMacje rond te zeulen.. + heb ook niet echt veel leuke games (tenzij je Otto Matic™ leuk kunt noemen :? )

(eigen ethernet kabel ofzo)[/quote:062649bdd7]

gegroet streekgenoot

mss een carpoolingdienst starten[/quote:062649bdd7]

:slight_smile: klinkt leuk. maken we er een mac-mobiel van :smiley:

@iSpons, aalst, wow, een klein half uur van mij verwijdert (Dendermonde 8) )

en zo nen carpool voor belgen :slight_smile:

die van Dendermonde en Aalstenaars, da steekt ge nie in ene auto als ge slim zijt :lol:

[quote:224906490e="Fuji"][quote:224906490e="Ja Rune"][quote:224906490e="iSpons"]Ik wil ook wel komen maar Maastricht is wel redelijk ver van Aalst (Oost Vl België) en om dan met mijn eMacje rond te zeulen.. + heb ook niet echt veel leuke games (tenzij je Otto Matic™ leuk kunt noemen :? )

(eigen ethernet kabel ofzo)[/quote:224906490e]

gegroet streekgenoot

mss een carpoolingdienst starten[/quote:224906490e]

:slight_smile: klinkt leuk. maken we er een mac-mobiel van :D[/quote:224906490e]

Of een mac-bus als we met teveel zijn :?

@ Ja Rune van waar ergens uit de streek? Ben van Haaltert

[quote:224906490e=“Flameboy”]@iSpons, aalst, wow, een klein half uur van mij verwijdert (Dendermonde 8) )
[/quote:224906490e]
Of een uur als ge in de file staat 8)

Ikke van Erpe Mere, nie van ver van Haaltert dus

op 10 min ofzo :? 8)

ja maximum

Dus sigterm, macpro, flameboy, iSpons , Ja Rune en Fuji willen komen? Wat jullie moeten meenemen, en routes enz. horen jullie als het echt doorgaat (in een privebericht) We gaan nu bekijken of we het kunnen organiseren/regelen

Jullie horen nog van ons,

iRamon
:apple: