macmessenger

ik heb os8.5 op men oude imac en macmessenger werkt hier dus niet op kan het aan men oude stuffit expander liggen ik weet het niet

[quote:033622a10a="johny_bravo"]ik heb os8.5 op men oude imac en macmessenger werkt hier dus niet op kan het aan men oude stuffit expander liggen ik weet het niet[/quote:033622a10a]

Je zult de laatste nieuwe OS9 versie van MSN Messenger moeten downloaden, duimen dat die werkt onder OS 8.5, ik denk niet dat je Stuffit Expander er iets mee te maken heeft, wel dat MSN alle niet van hun afkomstige Messenger klones weert van hun netwerk…dus zoek via Versiontracker.com onder OS9 naar de laatste Messenger van MSN

Op de site van M$ staat dat de nieuwste versie voor het "oude" OS versie 2.5 is. Maar...dat deze niet werkt onder OS 8.x. Alleen OS 9.2.2. Ik heb geen OS 8, dus niet kunnen proberen. In het forum van Mac Messenger wordt gesproken over een nieuwe versie 2.8 of versie 3. In deze versie zou het M$ probleem opgelost moeten zijn.

MS MSN 2.5 for OS 9.2.2 MS MSN 3.5 for OS X

voor gebruikers met OS 9.2.1 of lager is er binnenkort geen officiele MSN client meer van MS, dit was voorheen versie 2.1 (nog wel te vinden op internet, heb hem hier ook nog op mijn iMac staan). Versie 2.5 is precies hetzelfde als 2.1, alleen is er iets veranderd aan het inlog systeem voor he nieuwe MSN protocol, MSNP8 of MSNP9 ofzo.

Voor macs met oudere besturings-systemen raad ik MACMESSENGER aan, draait opzich wel stabiel als je het goed verzorgt en genoeg geheugen toekent. Loopt ook op OSX en ‘we’ (ik ben een van de beta-testers) zijn bezi met een nieuwe van de grond af aan opgebouwde MACMESSENGER 3 bezig die meer gelijkenis moet tonen met MSN6 voor Windows.

[quote:4e9659b217="Strifer"]...draait opzich wel stabiel als je het goed verzorgt en genoeg geheugen toekent.[/quote:4e9659b217]

En 3 maal daags eten en drinken geven en knuffelen?

:lol: sorry ik vond het wel leuk klinken!

ja, lol, soms wel... anders word ie ontevreden en stopt ie er zomaar mee te werken en kan je weer opnieuw inloggen en ben je al je log-bestanden kwijt! :) :p;)