MacOS X 10.3.5 beschikbaar, voor en nadelen

In de prog update lees ik dat 10.3.5 beschikbaar is Ik ben benieuwd wat het oplevert.

Deze update bevat de volgende belangrijke verbeteringen:

• verbeterde ondersteuning voor volumes met de NTFS-structuur;
  • verbeterde betrouwbaarheid bij het inloggen van gebruikers en het activeren van thuismappen in een netwerkomgeving;
  • bijgewerkte besturingsbestanden voor ATI- en NVIDIA-videokaarten;
  • verbeterde Bluetooth-ondersteuning voor het Apple Wireless Keyboard, de Apple Wireless Mouse en Bluetooth-telefoons;
  • uitgebreidere ondersteuning voor FireWire- en USB-apparaten;
  • verbeterd lettertypebeheer;
  • nieuwe versies van de programma’s Mail en Fotolader;
  • verbeterde compatibiliteit met programma’s van andere fabrikanten;

verbeterd lettertypebeheer zijn ze wat mij betreft rijkelijk laat mee

bijna geïnstalleerd en klaar voor reboot:)

alser iets misloopt horen jullie het wel, maar update lijkt me zo klein(22,5 mb) in vergelijking met de 41,5 die aan de developers is geseed de vorbije weken…

Raar, bij mij geeft ie aan dat ie 43 mb groot is... Ik denk dat ik nog maar even wacht met updaten aangezien de vorig updates ook allemaal niet 100% waren. Iemand al positieve of negatieve ervaringen?

Ik draai op mijn iBook de 43 Mb (!) grote update al.

Tot nu toe zonder problemen.

De update is hier 22,9 Mb. Wat is er bij jou 43 dan? Is er een verschil bijvoorbeeld in voorafgaande security updates?

[quote:10bd33656a="syriani"]

alser iets misloopt horen jullie het wel, maar update lijkt me zo klein(22,5 mb) in vergelijking met de 41,5 die aan de developers is geseed de vorbije weken…[/quote:10bd33656a]

Hier update van 22.9 MB vreemd dat er inmiddels al 3 verschillende update’s blijkbaar in omloop zijn.

1. 22.5 MB
  2. 22.9 MB
  3. 43 MB

Vraag me toch af, waar die verschillen in zitten?
Iemand een idee?

[quote:b595d60f53="Panthertje"][quote:b595d60f53="syriani"]

alser iets misloopt horen jullie het wel, maar update lijkt me zo klein(22,5 mb) in vergelijking met de 41,5 die aan de developers is geseed de vorbije weken…[/quote:b595d60f53]

Hier update van 22.9 MB vreemd dat er inmiddels al 3 verschillende update’s blijkbaar in omloop zijn.

1. 22.5 MB
  2. 22.9 MB
  3. 43 MB

Vraag me toch af, waar die verschillen in zitten?
Iemand een idee?[/quote:b595d60f53]

Zou het geen combo-update zijn?

Draait iedereen al 10.3.4? Bij mij geeft die 22,9 MB aan (iBook 600)

ja ik draaide 10.3.4

misschien is het gecomprimeerd via softwareupdate, anyway alles werkt prima

[quote:e7254e6385="syriani"]

Zou het geen combo-update zijn?

Draait iedereen al 10.3.4? Bij mij geeft die 22,9 MB aan (iBook 600)[/quote:e7254e6385]

Zou idd wel is kunnen dat de 43 Mb combo versie is!

Ik draai 10.3.4 op m’n G5 en had ook 22.9 MB
Nog niet geinstalleerd!

Op mijn Powerbook is de update 22.9 Mb. en op mijn G5 43.0 Mb. groot?????

Bij mij was hij ook 43 MB. Gisteren nog softwareupdate gedaan, dus ik was helemaal up to date. Op macrumors.com hebben ze 22,5, 22,9 en 43,0 MB geconstateerd. Van de (net) 65 posters niemand problemen, overigens.

Verder had ik nog een security update, die de libpng bufferoverflow moet repareren (5,3 MB)

En ik heb er een voor iPhoto 2.0.1 (!) van 1,7 MB

iLife '04 is in bestelling dus daar heb ik niet meer dan een paar dagen wat aan…

Waarom zijn die fokking updates altijd net als ik mijn systeem onderhoud al gepleegd heb? Daar gaan we weer...

Weinig reactie's. Moet ik dan toch op de voorpagina gaan kijken?

op mijn iBook G4 1ghz(512K) ( OS X 10.3.4) geeft hij 43 MB. zou het afhangen van systeem?

Edit: ja dus 8) : http://www.info.apple.com/kbnum/n25799 (link komt van apple supprt page, zou normaal moete verklaren waarom het verschilt van systeem tot systeem)

Valt er niets meer te zeggen dan hoe groot de updates zijn?

Ik ga eerst ff updaten op m'n 'reserve'-systeempartitie, als dan alles nog soepel gaat....

iMac G4 1.25 Ghz - FlatPanel - OSX 10.3.4

hij geeft hier 22.9 MB aan en een update voor iPhoto en een security update voor de PNG-zaak

:slight_smile: morgen maar… nu te laat

[quote:13b771fffa="LoveBug356"]Valt er niets meer te zeggen dan hoe groot de updates zijn?[/quote:13b771fffa] Hoe bedoel je?

ja hoor. Ik heb 'm geinstalleerd en merk er niets van, zo op het eerste gezicht. Ik heb alleen iPhoto reparaties bij het herstellen van de permissies. En dat zal aan de iPhoto 2.0.1 updater liggen.

All’s well om my 17" 1 GHz iMac and 12" 867 MHz PoBo!