MacOS X and Psion MX5 - hoe te connecte???????

Waarschijnlijk het verkeerde forum maar het moet maar.

Heb net een psion mx5 gekocht, hoe kan ik deze aan een ibook dual koppelen??? Er zit een seriele kabel bij maar daar heb ik niet veel aan he.  ;) Zijn er kabels voor psion naar usb, dit zou al veel helpen. Wil er bestanden mee overgooien, sychroniseren is niet echt nodig. Misschien adressen uit adress book.

Enig idee.

Forget it. Er is GEEN software voor Psion synchronisatie onder Mac OS X en die zal er (waarschijnlijk) ook nooit komen.  :angry: Ik zit helaas met hetzelfde probleem.

Oops, 2 keer gepost! Ik mis de verwijder-knop.  :(

helaas ben ik door schade en schande tot de conclusie moeten komen dat Psion en de Mac niet goed samengaan... ik heb mijn psion in de verkoop gedaan.... en ben overgesstapt op een Palm. nou schiet jij met deze berichten natuurlijk helemaal niets op, ik kan alleen mijn ervaring met je delen om toch een back-up van je psion te maken, zaken als synchroniseren met entourage bijvoorbeeld zijn helaas niet mogelijk. voor het maken van back-ups en het installeren van software heb je MacConnect nodig, dit werkt alleen onder classic en bestaat uit een serieel kabeltje en een CD met software, je draait OSX en dus heb je waarschijnlijk een Mac die alleen is voorzien van USB poorten, daarom heb je ook nog een serieel naar USB adaptor van bijvoorbeeld keyspan nodig om de boel aan de praat te krijgen. Succes! ???

Heb gisteren een CF Reader gekocht. (weet je wat vreemd is. De reader is van een PC merk: Saveway maar werkt gelijk onder Jaguar, zonder drivers. Ik heb ook een Sandisk MMC Reader voor mijn SL45i en deze word niet ondersteund. RAAR.) In iedergeval. Nu kan ik mijn programma's, PDF etc op mijn Psion zetten.

Weet er iemand sites met goede programma's, utilities etc voor op de psion Mx5???

iguana

Probeer eens [url=http://wish.pda.tucows.com/epoc.html]Tucows[/url]