MacOS X Server Server Monitor - Reply not understood

Aangezien er niets over te vinden is in de helpfile of de documentatie, probeer ik het hier maar even:

Ik draai een g4 quicksilver server met macos x server 10.2
hier zit een hele mooie applicatie bij om je servers te controleren: server monitor, alleen schijnt dat bij mij niet te werken:
na het invullen van ip, login en password, maakt ie wel connectie (volgens de log) alleen krijg ik de melding terug: Reply not understood.
heeft iemand dit probleem ook al gehad? werkt deze app alleen op een xserve? of ben ik gewoon een sukkel :slight_smile:  ???

Ja deze tools zijn helaas alleen te gebruiken met de Xserve.

Adriaan

volgens mij werkt die app alleen op de xserve, zelf ben ik nog niet aan het testen met 10.2 maar wat ik erover gelen heb is dat je een aantal dingen kan monitoren zoals de temperatuur en daar heb je dus weer hardware voor nodig die alleen in de xserve zit hier is [url=http://www.apple.com/xserve/management.html]de link[/url] waar wat over deze software te lezen is. Als ik vragen mag gebruik je server 10.2 profesioneel of hobbymatig?

Gr, D

professioneel hobby-en....oftwel het is hier op het werk, voor 14 users, dus dan kan je wel wat hobby-en met de server Het verschil tussen 10.2.1 en 10.1.x is wel behoorlijk. ziet er allemaal weer wat beter uit, de server-monitoring en setting app's zijn uitgebreid en duidelijk. kortom, de moeite waard, ben nog geen problemen tegen gekomen. of toch... na het opstarten en inloggen met je admin account ben je plotseling al je hd's op je buroblad kwijt... remote admin is dan wel handig, aangezien de system-disk (ik draai 3 disks: system, users en admin) helemaal niet meer te vinden is, zelfs niet met command-n, maar dat moet ik allmeaal nog uitzoeken