MacOSX.nl Client - oftewel waar is iedereen??

Hallo medemacosx.nellers, Heeft Adriaan een mooie MacOSX.nl client gemaakt...zie ik er nooit iemand op?? Of zitten jullie 's nachts allemaal te chatten? Weet ook wel dat er een aantal gewoon aan het werk zijn..die/daar reken ik dus niet mee/op.. Waar zijn jullie??

Ik wist niet eens dat dat Client gebruiksklaar was, heb wel 2 beta versies getest en daarna niets meer gehoord.

Gr,

mac-ofiel

MacMickey, je bent een beta tester! De client is nog niet officieel uit! Er zal nog één vernieuwde versie uitkomen en dan zal hij officieel uitkomen en word de download plek bekend gemaakt. Zodat het wel de bedoeling is dat veel mensen komen chatten.

Vandaar! :slight_smile:

Adriaan

Ben ik dan de enige beta tester?? Zal toch wel niet? Je hebt toch wel wat drukte nodig om het goed te testen?? Maar ok, ik zie wel... Willem: bied je anders ff aan als beta tester.. :p

Stop maar met testen, want er is inmiddels al een nieuwe versie onderweg!

Adriaan

MacOSX Client versie 10.2?? :p ff serieus ik heb nu b3...dus b4 is on the way??today??of komtie gelijk met Jaguar uit?? :p

b3 is getest op Jaguar en alle volgende versies zullen daar ook zeker op werken.

Nee, MacOSX.nl Client Preview 1 komt binnen enkele dagen uit. Deze zal dan ook publiek worden. :slight_smile:

Adriaan

ben ook wel benieuwd...

Jammer maar heb deze week echt geen tijd om aan een icoon te werken… zit tot aan mijn nek in het werk, en 's avonds wil ik ff ontspannen…

volgende keer beter

mk