macosx op je werk gebanned?

www.theproxyspot.com best handig :)

mmm, lijkt me raar dat ze zo'n goed besturingsysteem gaan bannen, maarja :P

euh... hij bedoeld de site. Niet het OS. En als jij ook de site bedoeld...... kijk als je medewerker 50% zit te 'ouwe-hoeren' op een forum......... dan zou ik dat ook gaan bannen :)

@milanbach: de site zelf gemaakt, ga ik van uit? Aangezien je ook een link in je signature hebt die hetzelfde logo en een deel de zelfde naam hebben :smiley:

Ja bij ons is het uit de Mediatheek gebanned :x

he dat is handig :evil:

Dat is geinig, ik unbann het altijd.

Reclame.

Je kunt trouwens net zo goed naar deze gaan.

er zijn er meer klopt, en het klopt ook dat het mijn site is ;)

* vindt het toch enigszins ongepast dat je als nieuw lid meteen een topic start om je siteje te promoten...

Nieuw lid? Geregistreerd 11-1-2003.

'nieuw' is allicht het verkeerde woord :) Onbekend lid dan.

Ik [i:a1f257917c]persoonlijk[/i:a1f257917c] zou het geen probleem was als het iemand is die hier al erg bekend is.

[quote:4e6e9b2fdc="Reflex"]Ik persoonlijk zou het geen probleem was als het iemand is die hier al erg bekend is.[/quote:4e6e9b2fdc] Nog niet helemaal wakker zekerz! :-)

Hmm, die zinsconstructie ging inderdaad helemaal nergens over... Mijn verontschuldigingen.

lol ik kom een paar keer per week op deze site. Wat is ongepast? als mensen er wat aan hebben, ik verdien er niks mee.

[quote:d5bad5849f="milanbiatch"]lol ik kom een paar keer per week op deze site. Wat is ongepast? als mensen er wat aan hebben, [b:d5bad5849f]ik verdien er niks mee.[/b:d5bad5849f][/quote:d5bad5849f]

Hahahaha :slight_smile: Kom op, dat maak je echt niemand wijs, met al die advertenties op je sites.

Maakt niet uit dat je er geld mee wilt verdienen, dat zou ik ook doen, maar doe dan niet alsof je dat niet doet :slight_smile:

al die advertenties zijn van mij zelf die 468*60

met bidvertiser verdien ik niks misschien net genoeg om een fles cola per maand te kopen.

En waar gaat dit over?

Als je een topic start is het zinvol om ook een stukje uitleg te geven.
Alleen een link geeft onvoldoende informatie voor de lezers die niet direct weten waar het mee te maken heeft.

Okey, voor de mensen die dit nog niet kennen. De site die ik beheer geeft je de mogenlijkheid om op je werk / school / inetcafe naar een website te gaan die disallowed is. Zoals bv het macosx forum. Via het script kun je dus webbased surfen naar allewebsites.

En weet de TS omdat hij die boel beheert direct op welke sites je geweest bent en welke forms je ingevuld hebt enz enz....

Verre van veilig dus, en ik raad ook iedereen af om dit te gebruiken.

Handig...

Op me school krijg ik een dag schorsing omdat ik er teveel opzit :?
Maar die game noobies mogen wel op tweakers.net :x