Mactablet

Ik wacht echt al heel lang op een tablet PC van Apple. Ik heb reeds een iPhone maar om hiermee te surfen vind ik simpelweg een hel. De windows wereld heeft hierop een antwoord en dat zijn de netbooks. Dit is wel meestal traag en niet zo super van design. Wat ik echter wel de max vind is de nieuwe Archos 9, iets gelijkaardigs zou zou ik wel lusten van Apple! Het nadeel aan de Archos is ongetwijfeld Windows...

Zou ik moeten blijven wachten of maar gaan voor een Windows Tablet (wellicht zou ik er proberen Linux op te krijgen, alles behalve Windows)

[img:fbfaa22f37]http://www.archos.com/img/archos_9/ARCHOS-9-Intro.jpg[/img:fbfaa22f37]

Browsen op een tablet is wellicht een grotere hel dan op de iPhone ..

Ik zie het nut niet van zo'n ding. Maar je zou er zo een kunnen kopen en dan langs een psycholoog gaan om je haat met Windows te bespreken. Wanneer je dan weer een gezond man ben, zou je dit ding kunnen gebruiken. Ik zie Apple nog niet zo'n ding op de markt brengen namelijk.

Ik heb geen haat tegen Windows het werkt gewoon niet naar behoren

Je kunt ook altijd nog kijken naar een Modbook: http://www.grafisis.nl:16080/modbook/

Volgens de geruchten zou er volgend jaar een tablet van Apple komen... je kunt overigens al aan verschillende programma's zien dat ze er volop mee bezig zijn! Zie coverflow weergave in safari, itunes en de finder straks super gemakkelijk door te bladeren met de vingers!

Eén op A4 formaat zou geweldig zijn… dan heb je never nooit nog papier nodig!

De geruchten kondigen wel al lang een mac tablet aan, alleen komt het er nooit van... Maar wat jij zegt kan wel kloppen, we zullen wel zien ;)

Een modbook is op A4 formaat :wink:
Alleen spijtig dat die zo duur is voor wat er eigenlijk mee gebeurd…

Ach, van de iPhone was ook al sprake in 2002. :evil:

Zeven jaar later was hij er dan!

echt een gemiste kans van apple, een kleiner macbook zo'n 10" is ook meer dan welkom.

Vind ik ook want de markt vraagt er duidelijk om. De netbooks zijn de snelgroeiendste in de pcmarkt. Mijn moeder dat nog nooi een pc wou heeft er zo een gekocht. Heb er ubuntu netbook versie opgezet en dat is niet zo slecht. Niet zo plezierig als de ui van Mac maar ze had het liever dan XP. Ik hoop echt dat Apple met een tablet komt.

[quote:e518835a5d="NI3LS"]Ach, van de iPhone was ook al sprake in 2002. :evil:

Zeven jaar later was hij er dan![/quote:e518835a5d]

7 jaar ja? :stuck_out_tongue:

Je kan dat tablet kopen, en er vervolgens hackingtosh op proberen te installeren.

Ik weet niet of er al drivers voor zijn, maar wellicht dat je die van de ModBook hiervoor kunt gebruiken.