Macyoung.nl

MacYoung zou MacYoung niet zijn...

Zonder een eigen MacYoung.nl domeinnaam!

En die is er dan eindelijk gekomen. Na veel ‘gezeur’ (terecht) is hij er dan nu eindelijk. Sinds 10 minuten geleden is macyoung.nl the place to be! Be there!
Hier worden ook de uitzendingen voor macyoungRadio aangekondigd.
www.macyoung.nl

Met dank aan alle Macyoungers:
Casper
Etienne
Marc
Sien
Tom
André
Jim
Rick
Wouter
(de overige mogen zich zelf feliciteren hieronder, sorrie)

En Marc niet te vergeten.

Geen blogger, maar wel één van de drie Admins!

Nou... euh... leuk jongens.

Ik wil niet dom overkomen maarre... Wat is het?

(Site is vrij onduidelijk daarin…)

een blog...

MacYoung is een weblog welke is opgestart door drie tieners die alle drie dezelfde passie deelde: Apple. Inmiddels is het uitgegroeid tot een weblog voor ongeveer 10 weblogger die allemaal tussen de 13 en de 18 zijn als ik het goed heb.

Dat is MacYoung. Tot gister draaide het op my.blogs.cjm-development.com om te laten zien dat het bij de CJMBlogs hoort. Maar sinds gister is hij te bezoeken via macyoung.nl. De TS vond het nodig er hier een topic voor te openen.

Niet om het een of ander maarre...wie is er geinterreseerd in die verhalen?? :?

tomaat, wie is er geinteresseerd in de rest van alle blogs op internet? ik in bepaalde, dus er zijn ook mensen hierin geinteresseerd. is het nou echt zo moeilijk voor te stellen......

[quote:adc638bea5="Strifer"]tomaat, wie is er geinteresseerd in de rest van alle blogs op internet? ik in bepaalde, dus er zijn ook mensen hierin geinteresseerd. is het nou echt zo moeilijk voor te stellen......[/quote:adc638bea5] uhu :)