Mag ik een keer vrijuit uitrazen / schelden op de Rabobank ?

Vandaag ben ik echt ontploft vanwege de zwaar beroerde service van de Rabobank. ik heb ze dus eventjes fijntje gemaild wat ik van ze vond, ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen want ik ben het echt zat.

Stelletje Plaatboeven,

Al jaren gebruiken jullie mijn geld en dat van vele andere Apple gebruikers om jullie vieze discriminatie praktijken te financieren. Al maanden weten jullie als echte Windows programmeurs te boel voor ons te verstieren. Voor deze praktijken rekenen jullie aan ons net zo goed geld als aan de andere gebruikers. Omdat jullie ons niet interessant vinden krijgen we blijkbaar ook nooit een behoorlijke reactie van de Rabobank. Windows gebruikt een smerig soort JAVA wat zich aan geen enkele conventie houdt en dat kunnen jullie wel aan de gang krijgen. Op de Apple wordt 100% pure JAVA gebruikt en dat stelletje schlemielen op de ontwikkel afdeling kan dat niet eens werkend krijgen. HET IS EEN GODGEKLAAGD SCHANDAAL !!! Ik stel voor dat jullie ons geld eens gebruiken om een aantal vakmensen in te huren en de huidige bezetting in een lekke roeiboot ergens op de oceaan achter te laten. Wel eens van discriminatie gehoord ??? Ik zal dit bericht morgen op zoveel mogelijk nieuwsgroepen deponeren.ik hoop dan ook dat er misschien ooit eens iemand wakker wordt bij jullie.

Rabobank reactie:

Apple gebruiker zijn maar 1% van onze klanten meneer, daarom mag u van ons het lazarus genieten. Mag ik u er misschien op wijzen dat de gemiddelde Apple klant beter bij kas zit dan de gemiddelde winidioot.
:frowning: :frowning:

Andere bankrelatie misschien? :oops:

"Apple gebruiker zijn maar 1% van onze klanten meneer, daarom mag u van ons het lazarus genieten. Mag ik u er misschien op wijzen dat de gemiddelde Apple klant beter bij kas zit dan de gemiddelde winidioot."

daar heb jij als klant niets mee te maken, het is service of geen service. Geld ook voor de postbank. Daar kan je gelukkig nog wel je saldooverzicht zien, beter dan wachten op afschriften.

Ik ben niet zon voorstander van schelden en schreeuwen. Misschien moeten we onze eigen bank dan maar opzetten 8) + support. Neeh… Ik denk dat een grootscheepse e-mail + telefoon zeur actie het best werkt. Oude mac onderdelen sturen (gratis + anoniem) naar het antwoordnummer van de postbank is misschien ook een leuk idee. Ik heb nog wel wat syquest spullen liggen :smiley:

[quote:fb44ef8ad5="Ewout"]Rabobank reactie:

Apple gebruiker zijn maar 1% van onze klanten meneer, daarom mag u van ons het lazarus genieten. Mag ik u er misschien op wijzen dat de gemiddelde Apple klant beter bij kas zit dan de gemiddelde winidioot.
:frowning: :([/quote:fb44ef8ad5]

Ik vind dat, ook al als jij zo’n woedende brief schrijft (ik geloof dat beleeft blijven beter helpt, maar ik begrijp het wel) ze daar wel zakelijk moeten blijven in hun antwoord…

Was dat echt hun reactie?

ik kan niet geloven dat dat hun reachtie was 'winidioot', dat spreekt niet van een diplomatieke reactie van een van grootste banken van NL! En dat Apple-gebruiker beter bij kas zit, is meer dan onzin. Ik ken meer dan genoeg mensen met Windows die beter bij kas zitten dan ik, maar die hebben het geld gewoon niet voor OVER! Daar ga ik niet over, dat is hun keus. Maar dat Rabobank zo gaat spreken, kan ik eigenlijk niet echt geloven dat ze zo praten over de twee groepen computergebruikers. wat schandalig! :twisted:

Ik sluit me aan bij anderen, een woedende scheldende brief leidt alleen vaak tot hilarisch situaties. Dan nemen ze jou minder gauw serieus. En ik kon uit jouw brief niet echt goed uit opmaken wat de probleem nou precies is.

Wat dacht je van dit antwoord:

1% van uw gebruikers behoort tot de beter gesitueerde klanten die zich een Mac kunnen veroorloven? Ik heb met u te doen!

Als strijder tegen de Postbank vraag ik mij af waarom is er geen apart forum onderdeel op deze site waar we gezamelijk deze bedrijven (Postbank, Rabo, belastingdienst enz enz) er toe proberen te bewegen zich te verdiepen in de andere wereld die Mac heet. Om vervolgens elke dag de link van dat forum naar de bedrijven in kwestie te mailen. Dan weten ze tenminste wat er leeft en welk marktaandeel ze nog van hun concurenten kunnen afpikken.

Die banken weten echt niet hoe ze het internet moeten gebruiken als medium. Het mooie aan internet is dat het platform onafhankelijk is!!!! Maak er dan ook gebruik van!!!! Nee windows is het enige wat er is en daar doen we het dan mee.... erg stom.... We moeten hiertegen echt iets doen... Apple Nederland inschakelen? Hoe zit het eigenlijk in Belgie met de banken? daar lopen de banken zowiezo voor op de nedelandse banken....

Met bijna een rode waas voor mijn ogen heb ik gisteren avond een kopie van mijn mailtje aan de Rabobank hier op site site gezet. Nu bijna 24 uur later is het tijd even een aantal zaken te nuanceren.

Toen ik c.a. 4 jaar geleden na veel ellende met de Postbank op aanraden van een collega naar de Rabobank verhuisde was ik zeer opgelucht dat ik eindelijk als echte Mac liefhebber behoorlijk kon bankieren. In 2002 begonnen de problemen. uit hoofde van mijn functie (Apple Authorized Service Engineer) kom ik bij veel klanten met uiteenlopende problemen met internetbankieren. Op mijn advies zijn enkele klanten ook inderdaad van bank verhuisd. :oops: Vele, vele malen heb ik mensen van de Rabobank aan de lijn gehad Systeemprogrammeurs, receptionistes weet ik veel wie nog meer. De min of meer vrij vertaalde verklaring zoals gepost benadert de waarheid voor 98%. De uitdrukking winidioot was er een van mij omdat ik doodziek wordt van dat kreupele platform waar wel alles voor wordt gemaakt. Dat de Rabobobank ons letterlijk een oninteressante groep vindt is al wel meedere keren uitgesproken. Overtuigend praten over platform onafhankelijk werken met internet e.d. doet hun helemaal niets. Het feit is dat Windows regeert.

Mijn accountmanager binnen Apple heeft afgelopen zomer mij verteld dat Rabobank en Apple samen aan het probleem werken. Ook hier is helemaal niets van merkbaar. Het feit is dat een dienst die voorheen zeer behoorlijk functioneerde steeds meer hapert of zelfs zoals bij ons op het bedrijf twee volle weken niet heeft gefunctioneerd. Bij telefonisch navragen bij de helpdesk hoor je dan dat je al je zakelijke betalingsverkeer -in het rijtje - bij de balie kan afhandelen.

Op de Rabobank site staat letterlijk dat de enige ondersteunde browser voor Apple, IE 5 is, maar dat er nog kleine problemen zijn o.a. het niet kunnen benaderen van het adresboek. hier wordt aan gewerkt.

Dit probleem bestond 4 jaar geleden al !!! :twisted:

Alles bij elkaar is mij gisterenavond eventjes opgebroken. Gelukkig niets menselijks is mij vreemd. :wink: