Vandaag ben ik echt ontploft vanwege de zwaar beroerde service van de Rabobank. ik heb ze dus eventjes fijntje gemaild wat ik van ze vond, ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen want ik ben het echt zat.
Stelletje Plaatboeven,
Al jaren gebruiken jullie mijn geld en dat van vele andere Apple gebruikers om jullie vieze discriminatie praktijken te financieren. Al maanden weten jullie als echte Windows programmeurs te boel voor ons te verstieren. Voor deze praktijken rekenen jullie aan ons net zo goed geld als aan de andere gebruikers. Omdat jullie ons niet interessant vinden krijgen we blijkbaar ook nooit een behoorlijke reactie van de Rabobank. Windows gebruikt een smerig soort JAVA wat zich aan geen enkele conventie houdt en dat kunnen jullie wel aan de gang krijgen. Op de Apple wordt 100% pure JAVA gebruikt en dat stelletje schlemielen op de ontwikkel afdeling kan dat niet eens werkend krijgen. HET IS EEN GODGEKLAAGD SCHANDAAL !!! Ik stel voor dat jullie ons geld eens gebruiken om een aantal vakmensen in te huren en de huidige bezetting in een lekke roeiboot ergens op de oceaan achter te laten. Wel eens van discriminatie gehoord ??? Ik zal dit bericht morgen op zoveel mogelijk nieuwsgroepen deponeren.ik hoop dan ook dat er misschien ooit eens iemand wakker wordt bij jullie.
Rabobank reactie:
Apple gebruiker zijn maar 1% van onze klanten meneer, daarom mag u van ons het lazarus genieten. Mag ik u er misschien op wijzen dat de gemiddelde Apple klant beter bij kas zit dan de gemiddelde winidioot.