mag safari weg?

mag ik safari verwijderen zonder dat het systeem achteraf raar doet?

ik raak alleen maar gefrustreerd van die safari. :x

[quote:9f86c2b2aa="Mystique"]mag ik safari verwijderen zonder dat het systeem achteraf raar doet?

ik raak alleen maar gefrustreerd van die safari. :x[/quote:9f86c2b2aa]

waarom zou je het willen verwijderen… het scheelt je maar 16.8 MB… En waarom raak je er gefrustreerd van? Je hoeft het toch niet te gebruiken? Gebruik dan anders een andere webbrowser (camino, firefox, mozilla). Ik zie niet echt het nu ervan om het te verwijderen…

idd niet echt nuttig om het te verwijderen. En waarom 1 van de betere browsers verwijderen? 8)

Het antwoord is "ja". Maar ik denk dat je dan beter een andere standaard browser kunt nemen. Dit doe je in de Safari-voorkeuren onder algemeen.

Als je Panther draait, kun je Safari beter niet verwijderen, want daarin moet je je standaard-browser instellen. Maar verder kun je hem natuurlijk negeren. Hij zit toch niet in de weg?

Lijkt me dat je hem gewoon kan weggooien... Ook even de voorkeuren in je 'home' en je 'system' weggooien... Maar waarom zou je dat willen, hoezo word je er gefrustreerd van en hoe kom je erbij dat je hem niet zou kunnen weggooien (wat was je bron)?

Succes

Als je er last van hebt, gooi hem dan uit je dock en maak een andere browser de voorkeurbrowser. Dan zul je Safari niet meer zien in de praktijk, maar kun je het altijd nog proberen te gebruiken in de toekomst. Zelf vindt ik Safari zeer handig - vooral het google-venstertje bovenin rechts...

Kun je de standaardbrowser niet ook instellen met "Toon info' in de finder? Dus door bv. een html bestand te kiezen, daar de info over op te vragen en dan aangeven dat alle html's met browser zusenzo geopend moeten worden? En volgens mij kun je met [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/16066]deze prefpane[/url] ook het nodige instellen.

ik gebruik firefox als standaardbrowser. ik zal safari dan maar gewoon negeren.

thx everyone.