Mail 2

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje over Mail2, ik heb mijn Hotmail account via plugin ingevoegt !
Maar het probleem is dat soms als ik mail opnieuw open dat hij weer alle e-mails die er al instaan opnieuw gaat ophalen. Zodat allé mails dubbel komen te staan ??

Hoe komt dit en hoe kan ik dit verkomen ??

Groeten Jens

Ps: Ik heb bij voorkeuren ingesteld dat hij die mails niet verwijderd op de mail server zodat ik op andere pc bv. op school ook nog aan al mijn mails zou kunnen.

omdat je de mail op de server laat staan, en hotmail ze niet verplaatst naar een andere map zoals bijv. gelezen mail je moet dus het op de server laten staan uitzetten, of een gmail account nemen, ik heb er zelf een en dat werkt perfect

(als je nu een hotmailadres opent, dan kan je niet eens meer mail binnen halen via pop, omdat ze er geld voor willen hebben: Hotmail Plus)

Jep is idd de oplossing.

Als je je mails op de server laat staat dan moet je telkesn je nieuwe mails naar een map lokaal op je schijf slepen. Anders staan ze dubbel in je inbox.

Je kan ze ook verwijderen op de server en dan ga je ze niet dubbel zien.

[quote:c30ec2ad73="Jens B"]...k heb mijn Hotmail account via plugin ingevoegt !...[/quote:c30ec2ad73]

waar kan je die plugin vinden en werkt die zo wat goed? :slight_smile:

moet je ff googlen ik geloof http mail dat ie heet

het werkt op mijn gmail fanatastisch (moet je wel de POP aan zetten in je gmail instellingen)

houdt er rekenin mee dat de nieuwere hotmailadressen standaard niet pop kunnen mailen