Mail: alleen kopteksten lezen

Zit er in Mail een optie om van de mail alleen de kopteksten binnen te halen en vervolgens na goedkeuring de hele mail (zoals in Thunderbird)?

??

Niet ophalen, maar je kunt de onderwerp-regel lezen op de ISP server. 'Tandwieltje-button' linksonder>Toon info>leef je uit met kijken & wissen!

En dat is de enige mogelijkheid?? Valt me wel een beetje tegen, lijk mij toch een handige functie om spam tegen te gaan.....

thx, handige tip....

Kijk 's naar MyPopBarrier (gratis) Kun je meteen alles wat je niet wilt van de mailserver afkieperen. http://www.macupdate.com/info.php/id/22739

[quote:a54e61693c="Ron Smeets"]En dat is de enige mogelijkheid?? Valt me wel een beetje tegen, lijk mij toch een handige functie om spam tegen te gaan.....[/quote:a54e61693c] Bij lange na niet zo handig als de mail binnen halen en het laten filteren door het mailprogramma imho. De filters in Mail zijn prima in staat om spam te filteren, kun je daarna in 1x de boel reviewen en weggooien. In geval van pop3 zijn ze al van je server af tenzij je expliciet hebt aangegeven dat mail op de server moet blijven staan. In geval van IMAP gebeurd alles al op de server :) Wil je het alsnog dan zul je oppie's "oplossing" moeten gebruiken.