Mail.app laat in icoon 43 ongelezen berichten zien...

Vraagje:

Mail.app laat (in de dock en application switcher) zien, dat ik 43 ongelezen berichten heb. Maar in mail zelf kan ik ze niet vinden! Heb wel 29 drafts, maar voor de rest…

enig idee hoe mail daaraan komt en hoe ik die berichten kan vinden of ze in iedergeval als ‘gelezen’ kan aan merken?

vreemd, hoor…

iemand een idee?

dank alvast!

Mail uit en weer aanzetten werkte hier gewoon =D

Heb ik ook ooit gehad,

Waren hele oude mailtjes ineens. Gewoon al je mail selecteren, Markeeren als ongelezen en daarna markeren als gelezen.

Desnoods kies je eens voor "Bouw opnieuw op" Deze optie staat in de menubalk onder "Postbus". Misschien haalt die er ook nog iets uit. Wat die optie in ieder geval niet doet is mail verwijderen of verplaatsen.

dank voor alle reacties.

@Bor: goeie oude truck…

@Nick Nack: al me mail selecteren? van al m’n postbussen? is er een manier omdat tegelijkertijd te doen?

@Skypie: hmm never noticed ‘rebuild’… ik ga het eens proberen!

nogmaals

dank!

hmmm alles geselecteerd en 3 keer heen en weer van gelezen naar ongelezen, had geen effect...

ook ‘rebuild’ had weinig effect: wel kwamen er ongelezen berichten naar boven, nu had ik er 73… na alles bekeken te hebben weer mijn oude vertrouwde 43 mailtjes, die Mail.app in zijn icoontjes heeft staan…

Nog iemand een idee? Zou PRAM wissen iets uithalen?

dank

edit: na 23 keer ‘rebuild’ geeft 'ie nu 42 ongelzen aan! one down forty-two to go!

En je spam-folder legen?

zo leeg als maar wat...

Bump

Iemand nog ideeen?