Mail automatisch uitprinten

Hoi, Eerdere vragen over dit onderwerp dateren alweer van een paar jaar geleden. Maar misschien heeft iemand hier al een passende oplossing voor gevonden. Zelf kom ik niet verder dan: 'Pergamail', deze script print een mail maar zonder opmaak/fonts. Nadeel is dat Pergamail vaak een mail over twee pagina's print terwijl standaard Mail aan één pagina ruim voldoende heeft.

We printen niet al onze mail, voor ons belangrijke mail wordt bij ons (voorkeuren) gesorteerd en opgeslagen in de juiste mappen, tevens maken we er ook een print van (omdat meerdere mensen snel over de info moeten beschikken).

Op voorhand bedankt voor jullie tips…

Ehm geen antwoord op je vraag maar ik vind 't wel onbeschrijfelijke milieuvervuiling.. Wat is hier anno 2008 nog het nut van? Werk je op een advocatenkantoor waarbij het om juridische documenten gaat?

Lijkt me dat dit electronisch kan worden opgelost. Gedeelde mailboxen enzo. Kan allemaal. Workflow systemen. Haal eens een fatsoenlijke automatiseerder in huis?

Niet onaardig bedoeld hoor maar klinkt gewoon alsof er betere en milieuvriendelijker oplossingen te bedenken zijn.

[quote:aa8863cf65="Drukker"]Hoi, Eerdere vragen over dit onderwerp dateren alweer van een paar jaar geleden. Maar misschien heeft iemand hier al een passende oplossing voor gevonden. Zelf kom ik niet verder dan: 'Pergamail', deze script print een mail maar zonder opmaak/fonts. Nadeel is dat Pergamail vaak een mail over twee pagina's print terwijl standaard Mail aan één pagina ruim voldoende heeft.

We printen niet al onze mail, voor ons belangrijke mail wordt bij ons (voorkeuren) gesorteerd en opgeslagen in de juiste mappen, tevens maken we er ook een print van (omdat meerdere mensen snel over de info moeten beschikken).

Op voorhand bedankt voor jullie tips…[/quote:aa8863cf65]

Gradual Switch, waarmee je mail automatisch kan laten sorteren, archiveren en zelfs printen!!

** Klik **