Sinds ik zo stom ben geweest een e-mail adres van mezelf onderaan een site te zetten die ik bijhou, krijg ik bijna dagelijks allerlei teringzooi in mijn mailbox.
Ik ben het inmiddels dusdanig beu dat ik nu de agressieve benadering ga volgen en wat rules aan het instellen ben. Zo stuur ik bijvoorbeeld alle mail waar ik geen reply op kon sturen automatisch door naar zoveel mogelijk adressen van de provider (helpdesk, spam, info, webmaster, etc.) met zoveel mogelijk scheldwoorden en ernstige verwensingen om duidelijk te maken dat ik niet zit te wachen op mail via hun systeem op welke ik niet kan reageren.
Maar goed, nu het probleem. Ik lijk maar één tekst in te kunnen tikken bij de automatische reply. Is dat niet per rule te regelen? Ik wil namelijk graag iedere provider wat persoonlijke ziektes toewensen en niet zomaar een onpersoonlijk benadering gebruiken.
Daarnaast mis ik ook de “bounce” optie in de rules, welke bij het handmatig opschonen bij mij altijd erg populair was. Hoe zit dat precies? Is dat op één of andere manier aan te zetten?
Of weet er iemand een beter programma om mail te filteren en replies te sturen. Het gaat mij erom zoveel mogelijk teringzooi terug te kunnen sturen naar de betreffende spammer of eventuele provider, dus alle tips zijn welkom, als ik mijn agressie maar kwijt kan.