Mail... berichten foetsie!

Sinds kort zit ik met een vreemd probleem met de Mail.app

Mail haalt keurig berichten van de server als die er zijn. Maar zodra ik in de inbox ga kijken gooit mail het bericht weg!
‘Inkomend’ staat vet gezet maar zodra ik op deze box klik of er via command-1 naartoe ga vedwijnt het bericht! En ik kan het nergens vinden. Niet in de prullenmand, niet in deongewenste post… nergens.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Geen idee, sinds een paar dagen heb ik hetzelfde probleem. Dacht eigenlijk dat ik zelf iets fout deed, maar nu blijkt dat jij dat dus ook hebt ligt het misschien niet aan mij. Zou ook graag een suggestie krijgen wat te doen.

Vreemd he? Ik heb dus echt niets veranderd en geen regels toegevoegd die dit zouden kunnen veroorzaken.

ik had/heb ook dat probleem. als ik mijn mail van de server haalde zag ik dat er bijv 5 berichten binnen kwamen, terwijl er maar 4 verschenen in de inbox. de spam filter stond niet op automatisch, want ik was hem weer aan het bijstellen. het rare was dat toen ik van de week de spamfilter weer op automatisch zette er een heleboel spam berichten ineens in de mailbox spam waren die ongelezen waren. kennelijk had hij er een aantal toch ingezet zonder dat ik het wist.

daan.

Ik ben niet de enige.... op het Apple Forum is dit probleem ook bekend. [url=http://discussions.info.apple.com/webx?14@127.ebBqaR8wkIV.1@.6891dd6b]link[/url]

ja ook ik heb dat probleem ,al een week . mail komt binnen na een dag of twee geeft hij de melding mijn mail programa word vernieuwt en h/d zou vol zijn , en dat is dus niet zo . begrijp er niets van . ik heb ook niets veranderd in mijn voorkeuren ????

vreemd....... als er bericht in mijn mailbox verschijnt waar een regel van op toepassing is (verplaatsing naar een andere map) dan wordt het bericht niet verwijderd wanneer het bericht in die door mij ingestelde map komt. Echter, als de mail gewoon in de hoofd-inbox blijft dan is alles foetsie wanneer ik naar die inbox ga....

Ik heb al een bestandje ge-delete wat alle nieuwe berichten onthield. Maar zodra Mail weer alle berichten binnenhaalt begint het gedonder weer van voren af aan.

Is er een mogelijkheid om mailboxen te synchroniseren? De optie heb ik zien staan maar deze is niet oproepbaar.
Zou het opnieuw installeren van Mail helpen?