Mail en accounts - netscapeaccount in mail

Omdat ik geen @mac.com meer zal hebben binnen 46 dagen :(  zoek ik alternatieven. Ik had graag mijn netscape adres in Mail gezet omdat die dan ook ineens verbonden zou zijn met mijn iChat in Jaguar maar ik heb het een keertje geprobeerd en Mail zegt dat die box offline is. Kan iemand mij helpen?

Macosx.nl komt straks met een emailadres voor donateurs.... en dat zal zeker wel werken met Mail!!!! :D

Ik ben ook verder aan het kijken, maar verschillende emailaccounts werken niet geweldig met Mail. Maar jouw Netscape-account, waarom doe je dat niet in Mozilla?

Ik heb nu een emailadres bij Spymac.com, ze hebben het nog niet helemaal voor elkaar (op dit moment werkt alleen webmail vlekkeloos, maar ik laat het doorsturen…), ze werken aan een nieuwe versie en hopen dat een dezer dagen af te hebben. Schrik niet, ik heb nu een ruimte van 25 mb… :stuck_out_tongue: en 50 mb webruimte!! (nu hoop ik niet dat iedereen straks naar Spymac.com gaat… :wink: )

Maar het kan zo dat Mail straks in Jaguar wel goed werkt, ik denk het wel! Ik vind het alleen jammer dat je dus geen keus hebt, als je wilt dat Mail goed werkt moet je naar 10.2, belachelijk! Het zelfde geldt voor printcenter en nog een paar van dat soort irritante dingetjes.

Maar goed, wie wil 10.2 nou niet? :wink:

Oeps, begin ik alweer te zeuren over 10.1.... Sorry, maar ik kan het niet laten... :(  :p  ;)  :)  :D