??? Mail, geen mail, wat is het nou?

Vreemd probleem. Omdat ik zag dat iemand hier verwees naar mijn iRuben@MacOSX.nl mailbox heb ik deze maar snel even weer in mijn lijstje met mailboxen gezet. In de "drawer" geeft Mail nu aan dat ik daar twee nieuwe berichten in heb. Als ik op de mailbox klik heb ik er echter geen enkel bericht in staan, toch blijft er achter mijn MacOSX.nl mailbox gewoon nog steeds [b:d73238adff](2)[/b:d73238adff] staan en ook in mijn dock zie ik nog steeds op het Mail icoontje dat er twee nieuwe berichten zijn.

Waar oh waar is mijn mail naartoe???

heb je miscchiem meer accounts??, en/of klik op "inkomend" om te zien of er meer inkomend mappen zijn.

Heb je niet toevallig mail binnen van iemand waarbij de datum niet correct is? Als jou mail op datum sorteert dan istie niet te zien, alleen na enig scrollen. Tis maar een idee-tje hoor, het is mij wel eens overkomen, kreeg mail van iemand waar de datum 2 mnden achterliep.

Geen idee wat er precies mis was. Een kwatiertje later had ik ze ineens wel zichtbaar. Was overigens ook hele oude mail. Laten we het maar op een hikje in de lijn houden ofzo. Erg vreemd allemaal...

Waarschijnlijk had je de e-mail al verwijderd. Maar hij onthoud ze dan toch nog. Je kunt kiezen voor berichten verwijderde berichten verbergen maar dan zie je ze nog wel als die 2 staan. Wat je moet doen om ze helemaal te verwijderen is: Appeltje + K

Heeft dit geholpen ?