In mail heb ik een chello account en bij dit account zitten verschillende mail adressen. Nu staat er maar een mailadres aangegeven in de account voorkeuren, maar hij haalt ook de mails binnen van de andere mail adressen die dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord hebben.
Heeft iemand enig idee hoe ik alleen de mails van mijn mail adres kan binnenkrijgen en de rest niet?
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar als ik het me goed herinner kreeg je bij Chello alleen maar aliassen. Dus verschillende adressen die allemaal in hetzelfde postvak terecht komen.
Ja het zijn aliassen of subadressen volgens mij is er geen mogelijkheid vanuit chello gezien maar mss wel vanuit mail gezien dat hij alleen mails binnenhaalt die naar mijn mail adres zijn gestuurd.
Als het hier om aliassen gaat, kan je niets doen. Je e-mail komt in slechts 1 gezamelijke postvak terecht. Als Chello geen meerdere mailboxen aanbiedt, kan je altijd [url=http://www.gmail.com]Gmail[/url] overwegen.
Je kan natuurlijk wel binnen Mail een regel aanmaken dat de verschillende aliassen over verschillende postvakken verdeeld worden. (of smartmailboxen aanmaken voor de verschillende adressen.)
Bedankt voor de reactie LighScan. Ik heb ook gmail, hotmail etc. allemaal voor andere doeleinden etc. Chello hou ik er nog even bij maar die zal binnenkort denk ik dan toch maar verdwijnen