mail------->hotmail probleem (importeert geen mailboxen)

ik heb een probleempje, ik gebruik nu mail om mijn hotmail te ontvangen.(kan je met een httpmailplugin realiseren) maar ik heb alleen mijn inbox, als ik op sent items druk staan er geen mails in junk mail niet, kortom alleen de mails in mijn inbox, ik moet ook wachten tot ik het geluidje hoor van mail verzonden, anders weet ik niet eens of hij wel weg is.

wat doe ik verkeerd?

voor hotmail moet je tegenwoordig betalen, dus het wordt moeilijker, voor de windblows gebruikers is al een en andere programma's die het toch mogelijk maakt om hun hotmail te downloaden op hun computer, maar voor de mac weet ik niet. wat ik wel weet is dat je beter gmail kan nemen wat die is in mijn ervaring veel beter en veel groter dan hotmail. onlangs dat ik een illegale 1gig account heb bij hotmail (land wijzigen) is gmail toch veel sneller en makkelijker, en je kan het gewoon ontvangen in de programma , mail :innocent:

succes

Die plugin werkt prima en voor Hotmail hoef je niets te betalen.

Bij ‘accounts’ moet je even kijken naar de betreffende Hotmail account. Daar staat een optie ‘download extra folders’. Heb je die aangevinkt? Wellicht heeft dat wat met je probleem te maken.
Anders kun je het beste de plugin eens her-installeren.