Mail maakt er een rommeltje van...

Ik ben overgestapt van Entourage naar Mail.

In Mail wil ik in de map inkomend alleen de afzender (van) en niet mijn eigen naam (aan).
In de map verstuurd wil ik dan alleen zien aan wie ik een mail stuur,want dat ik die verzonden heb lijkt mij logisch.
Je kunt dit aanpassen door op de bovenste balk het aan of van weg te klikken,maar na herstart van mail staat alles weer zoals het stond
Blijkbaar worden de instellingen niet onthouden. :x

Nog wat raars de map ongewenste reclame is verdwenen en komt niet meer terug,ik heb een nieuwe map aangemaakt,maar daar wordt dan weer niet de ongewenste reclame na een week weggegooid,terwijl ik dat wel heb ingesteld.
Kan ik de originele ongewenste reclame map niet terugkrijgen ?

Dan nog rare toestanden met importeren uit Entourage.
Ik krijg een map geimporteerd,met daarin de inbox en outbox van Entourage.
De inbox berichten heb ik naar de map inkomend gesleept en die blijven staan,ook als ik de map geimporteerd weer wis.
De outbox berichten heb ik verplaatst naar verstuurd,maar als ik de importmap,die dan leeg is, wis,verdwijnen de berichten uit verstuurd,maar de geimporteerde berichten in inkomend blijven wel staan

Mag je die geimporteerdmap nooit wissen of zo,maar met die inboxberichten werkt het wel zo als ik wil. :o

Als je Mail afsluit en daarna weer opstart zonder de pc af te sluiten, werkt het dan nog wel correct?