mail .mac

ik heb mn .mac mail adres goed ingetelt in Mail want ik krijg e-mai binnen. het probleem is dat ik zelf niets kan versturen , en alleen kan krijgen...

alles is toch goed ingestelt want ik heb bij het instelle .mac gekozen , wat is het probleem ?

kijk de instelling van je smtp server even na, da's voor uitgaande mail. misschien heeft het daarmee te maken.

Ik denk het ook, dat moet de smtp server zijn van je huidige provider!

[quote:f995bb99ef="Steve Brooklyn"]Ik denk het ook, dat moet de smtp server zijn van je huidige provider![/quote:f995bb99ef]

.Mac heeft zijn eigen uitgaande mailserver en is provider onafhankelijk naar wij dachten. Misschien toch even kijken of alles goed staat ingesteld, normaal gesproken vraagt Mail alleen naar je gebruikersnaam en wachtwoord voor je .Mac account.

Ow? Dat is niet gebruikelijk... Maar goed hoe gaat dat in z'n werk dan? Normaliter is het zo dat je eigen provider het voor je verstuurd...

[quote:c3007b1abb="freerksmit"][quote:c3007b1abb="Steve Brooklyn"]Ik denk het ook, dat moet de smtp server zijn van je huidige provider![/quote:c3007b1abb]

.Mac heeft zijn eigen uitgaande mailserver en is provider onafhankelijk naar wij dachten. Misschien toch even kijken of alles goed staat ingesteld, normaal gesproken vraagt Mail alleen naar je gebruikersnaam en wachtwoord voor je .Mac account.[/quote:c3007b1abb]

jah ik heb enkel mn ID en paswoord gegeven