Mail op elke mac?

Hoi, Misschien een stomme vraag, maar wordt Mail automatisch geinstalleerd op elke mac, net als Safari? Ik heb mijn imac een half jaar ofzo, en ben het programma nog nooit tegengekomen... Wilde het eens even testen.. :)

Kijk dan eens in je map Applications (of Programma's), ook te bereiken via [command][shift]-A.

Dat had ik al gedaan...:) Kan het ook niet vinden met spotlight

Is het mogelijk dat ik het per ongeluk verwijderd heb? En zoja, is het eventueel eenvoudig opnieuw te installeren?

Terug de installatie dvd's er in m'n beste! Mvg,

ja ja

Bij mijn weten komt het gewoon terug bij een systeemupdate (dus van 10.4.7 naar 10.4.8 etc), anders kan je het ook wel van je installatieschijf afhalen (d.m.v. het programma 'Installeer meegeleverde software' of iets in die trant)

Hmm vreemd, ik heb geprobeerd via de installatie schijf te installeren, maar zonder resultaat: nog steeds geen Mail. Iemand nog een idee?

Heb je [url=www.charlessoft.com/]Pacifist[/url] gebruikt om Mail opnieuw te installeren?! Daarmee kan je het installatiepakket op je installatiedvd openen en het Mail programma los installeren..

Ik heb Pacifist nu gebruikt, maar ik vind dan ook nergens het Mail programma. Kan het zijn dat die niet wordt meegeleverd? Ik dacht dat het een standaard applicatie was?

waarom installer je niet gewoon opnieuw en kies je voor 'bijwerken'. dan had je het probleem al lang opgelost.

Ah ik heb 'm toch gevonden. Hij stond op CD1 in /System/Installation/Packages/Mail.pkg Met Pacifist was het zo geinstalleerd.

Bedankt voor jullie hulp!