mail op iPad2

Ik heb verschillende emailadressen op de iPad2 staan. (van KPN mail en van MobileMe).
Hoe krijg ik, als ik een willekeurig mailtje reply, altijd dezelfde afzender (xxx@me.com) in zo'n reply, zonder dat steeds handmatig te moeten corrigeren?
Of kan ik alle binnenkomende mail op de iPad naar xxx@me.com doorsturen (hoe?)?

Ik gebruik als standaard smtp server altijd [b]smtp.me.com[/b] en daarom weigert hij nu alle andere afzenders.

Kan je niet je KPN mail naar je me.com laten doorsturen?
Op je iPad hoef je dan alleen je me.com adres in te stellen, dus dan reply je automatisch via me.com.
Zo heb ik het gedaan.

Je moet even in je Mail instellingen kijken. Daar moet je namelijk een voorkeursadres aanwijzen waarmee je mail standaard wordt verstuurd ;)

Joram; dat staat ook standaard op [b]xxx@me.com[/b] maar dat geldt kennelijk niet als ik een reply doe van een mailtje wat via een van de andere adressen binnenkomt.

Stirf; ik ga eens kijken of dat beter werkt!

Stirf, heb je dan geen andere emailadressen op je iPad dan xxx@me.com?

Nee.
Mijn kpn mail laat ik doorsturen naar mijn me.com adres. Dit kan je doen via MijnKPN. Verder hoef je dan alleen maar je me.com in te stellen op de iPad.

heb op mijn iPad alle andere emailadesen uitgezet en op de iMac alle mail doorgestuurd naar xxx@me.com.

Het lijkt nu goed te gaan..... effe afwachten nog.

[i]"en op de iMac alle mail doorgestuurd naar...."[/i]
Dit snap ik even niet.

De mail die ik ontvang op de verschillende emailadressen op de Mac wordt allemaal naar 1 inbox gestuurd (die van xxx@me.com).

Dus je laat alle mails op je Mac binnen komen en van daaruit stuur je ze door?
Ik bedoelde juist dat je bij je provider, KPN in dit geval, bij de instellingen van je mailbox je mail automatisch laat doorsturen. Je hoeft dan nog maar 1 mailadres bekend te maken op je iMac, iPad etc.

Als ik het nog niet snap, dan ligt het aan mij :crazy:

Ahhh nou begrijp je.
Dat zou wel eens een veel betere optie kunnen zijn dan wat ik nu heb.
Ga het gelijk uittesten

Bedankt

Succes.
Ik hoor graag of het je gelukt is en of het bevalt.