Op mijn iPhone heb ik meerdere mail accounts ingesteld: Een zakelijk account en drie prive accounts (Hotmail, Gmail, en een van mijn provider). Ik wil alle inkomende post van mijn privé accounts bij elkaar in 1 view voor inkomende post kunnen bekijken. Tips hoe ik dat voor elkaar krijg??
Nu kan ik via “Alle inkomende” wel de zakelijke en prive mails in 1 view krijgen, of de inkomende post per account bekijken wanneer ik het betreffende account selecteer, maar dus niet alleen de privé mail bij elkaar…
Hoi Bryan, Dank voor je snelle reactie. Kun je een tipje van de sluiter oplichten? Voor zover ik weet kan ik in VIP alleen contactpersonen toevoegen van wie ik de inkomende mail dan onder de VIP kan terugvinden. Ik kan via VIP toch niet alle naar mijn persoonlijke privé accounts verzonden mail opgeven. Of zie ik iets over het hoofd?
(y)Dank voor je reactie. Mijn ’ voorkeur’ heeft echter dat een oplossing binnen Mail, aangezien mijn zakelijke account volledig geintegreerd is in Mail, via de app Mobile Iron. Dat werkt nu prima en ik ga daar liever niet aan sleutelen door een andere mail app te configureren.
Het grote nadeel is dat Sparrow voor IOS geen push ondersteund. En aangezien de App niet meer wordt ontwikkeld / ge-update gaat dit ook niet meer komen. De OSX versie van Sparrow daarintegen is een pareltje.