mail opnieuw installeren - apple's mailprogramma

[quote:post_uid14="jamba"]Anja ik ben benieuwd of je dit nog geprobeerd heb en wat de uitkomst is.Wat betreft pacifist lijkt me wel wat zeker als X.2 er straks is en we in een later stadium wat moeten herstellen.Gelukkig kan dat dan .Maar een schone installatie is dan ook weer een mogelijkheid. :D  :D  :D

Aljo[/quote:post_uid14]
Hoi Aljo

Ik had je dit antwoord gemaild, dus niet meer aangedacht om het hier ook nog te vermelden, sorry.

Nee ik heb dit niet meer gedaan, ik wacht wel ff op 10.2

gr M.A.A

Hoi Hoi

van Harte gefeliciteerd dat je eindelijk geslaagd bent, heel leuk, ben best wel benieuwd, in wat voor optrekje je, je nu begeeft.

Geeft niet joh, ik ben zelf ooknet weer terug, (is wel tezien haahah) was ff weg vanaf vrijdag, maar kon jullie niet missen , dus ben maar weer huiswaarts gekeert haha

Had in eerder berichten al gemeld cq gevraagd, had je mijn reacties nog gehad, sorry, maar mailen ging ff niet meer, dus vandaar op deze onpersoonlijke wijze.

gr en veel suc6 met je verhuizing, en uiteraard je nieuwe optrekje, ik hoop dat je het naar je zin zult hebben daar.

M.A.A

[quote:post_uid0="mijn appeltje"]Hoi Hoi

van Harte gefeliciteerd dat je eindelijk geslaagd bent, heel leuk, ben best wel benieuwd, in wat voor optrekje je, je nu begeeft.

Geeft niet joh, ik ben zelf ooknet weer terug, (is wel tezien haahah) was ff weg vanaf vrijdag, maar kon jullie niet missen , dus ben maar weer huiswaarts gekeert haha

Had in eerder berichten al gemeld cq gevraagd, had je mijn reacties nog gehad, sorry, maar mailen ging ff niet meer, dus vandaar op deze onpersoonlijke wijze.

gr en veel suc6 met je verhuizing, en uiteraard je nieuwe optrekje, ik hoop dat je het naar je zin zult hebben daar.

M.A.A[/quote:post_uid0]
Hai Anja,

Als mailen niet meer gaat dan laat ik hier maar ff weten dat mijn nieuwe stekkie heel goed bevalt =)

Ik zal je ff een personal message sturen. Daarna moet ik weer naar Amsterdam om telefoon te regelen en een internetaansluiting :wink: