`Mail reclame` aangeven als geen reclame

Hoi, ik heb al aan het zoeken geweest om mails die ik krijg in de map ‘reclame’ aan te duiden als ‘geen reclame’
Ze spreken van als de mail geopend is dat je dan rechts boven op ‘geen reclame’ moet klikken.
Maar in mijn mails staat die ‘geen reclame’ niet. Vind het raar.
Iemand een oplossing ?

Mvg

‘Ze’ bedoelen het duimpje in je toolbar. Als dat icoon er niet staat kun je je toolbar aanpassen. Dat duimpje verandert in een ‘duimpje omhoog’ als je een junk-email selecteert.

Zie geen duimpje. Ook niet als ik klik op knoppenbalk aanpassen. Vind wel een ‘vuilbakje met pijltje eruit’
Zouhet dat kunnen zijn?

Hebben we het over Apple mail? Ik heb versie 9.3 onder OS X 10.11.6. Jij?

[quote=FreBo url=https://www.onemorething.nl/community/topic/mail-reclame-aangeven-als-geen-reclame/ time=1502632367]
Iemand een oplossing ?[/quote]

Rechtsklikken (of rechtsboven) en dan “Verplaats naar Inkomend”.

Volgens mij is die button in Mail onder Sierra (10.12) verdwenen, dus daar zal de verwarring wel door komen… :oops:

Daarom mot je er ook altijd even de OS versie (en liefst meer relevante info) als TS bij zetten, want e.e.a. verandert wel eens met de OS updates.
In Sierra heet diezelfde knop: Verplaats naar ‘Inkomend’.

En het duimpje is een -minder duidelijke- spam prullenmand geworden met pijltje in (om het als spam te benoemen) dan wel pijltje uit (toch geen spam).

ok bedankt.

Mvg

Bedankt voor je bedankje. :slight_smile:
Maar je hebt het ook gevonden en daarmee is je vraag beantwoord?