[Mail] "Reply-to" voor .mac account?

Ik gebruik momenteel nog (voornamelijk) mijn .mac account voor mijn mail. Het mail adres dat ik opgeef aan mensen is echter meestal een ander adres dat "forward" naar mijn .mac adres. Wanneer ik zelf echter een mail uitstuur en mensen reageren daar op met een "reply", dan gaat deze reply weer direct naar mijn .mac adres.

Voorheen had ik op de PC in outlook altijd een veld “reply to” waar ik aan kon geven dat replies naar een ander adres moesten dan het adres waarvan ik de mail verstuurde. Dit kan ik echter in mail nergens vinden.

Weet iemand waar ik dat in mail in kan stellen of hoe ik dan op een andere manier voor elkaar kan krijgen. Het adres waar ik de replies naartoe wil hebben is een “forwarding only” adres, dus ik kan mijn mail daar niet simpelweg vandaan versturen.

Via alt-command-r kun je een extra veld toevoegen. 'Voeg antwoord aan- koptekst toe'. Dit standaard instellen lukt niet. Ik neem aan dat je dit zoekt. SLC

[quote:77f3d2a44f="Steve's lovechild"]Ik neem aan dat je dit zoekt.[/quote:77f3d2a44f]

Yes! Dit is PRECIES wat ik zocht. Hartelijk dank. Jammer dat het niet standaard te maken is, maar dan moet ik mezelf maar gewoon aanleren dit “standaard” te doen bij het schrijven van een nieuwe mail.

Thanks!