Mail stroperig straag

Waaraan kan het liggen? De provider? Mail zelf? Alleszins is Mail heel erg traag geworden, vooral als er een bijlage (100 k is al genoeg) mee verstuurd wordt. De andere progs doen het nog steeds prima. Kent iemand dit probleem en wat is een mogelijke oplossing? (Ik draai 10.3.3, maar het probleem is recenter.)

Ja ik heb het ook. Erg irritant. Ik denk dat het aan Mail.app zelf ligt.

Jah ik heb het ook dat het soms wat lang duurt als er een bijlage bij zit.

Verder vindt ik dat hij niet trager wordt als je veel mail in je inbox hebt staan(rond de 700, weet niet of dat veel is…vindt van wel)

hebben jullie al bij menu - postbus - (onderaan) bouw opnieuw op geklikt. is bij mij sneller nadien

gr gerard

[quote:2a0b20d6ad="pbgerard"]hebben jullie al bij menu - postbus - (onderaan) bouw opnieuw op geklikt. is bij mij sneller nadien [/quote:2a0b20d6ad]

Bij mij niet. :frowning:

Waar vind ik dit?????

hebben jullie al bij menu - postbus - (onderaan) bouw opnieuw op geklikt.
is bij mij sneller nadien[/quote]

Je selecteert een account, gaat naar Postbus in je menubalk, en kies daar helemaal onderaan voor bouw opnieuw.

[quote:f7c617c29e="digitalguru"]Je selecteert een account, gaat naar Postbus in je menubalk, en kies daar helemaal onderaan voor bouw opnieuw.[/quote:f7c617c29e]

Ik kan mij natuurlijk lelijk vergissen, maar volgens mij werkt dat zo niet. Je moet namelijk in een venster van mail de postbus ‘uitgaand’ aanklikken en dan naar het menu ‘postbus’ gaan om onderaan ‘bouw opnieuw op’ aan te kunnen klikken. Maar nog eens, bij mij helpt dat hoegenaamd niet.