Mail valt steeds uit

hallo,

Vanochtend bij het ophalen van de mail kwam er een mail binnen waar een aatnal foto’s in zouden moeten staan, deze foto’s bestonden, na de mail geopend te hebben, uit allerlei codes, 6500 pagina’s lang. Vervolgens gaan alle mails door elkaar. Afzenders zijn omgedraaid, verkeerd onderwerp staat boven een verkeerde mail. Kortom alles liep door elkaar. Vervolgens na de mail verwijderd te hebben wilt de inbox niet meer openen. Als je mail opend opend die automatisch de “verwijderde berichten” en als je op “inbox” klikt sluit het programma opeens af! (sorry ik weet dat problemen uitleggen niet mijn sterkste kant is) Maar is dit dus een bekend probleem, wat kan ik er aan doen, er staan redelijk belangrijke mails in. Dit is toch niet het eerste Mac-virus!?!?!

alvast heel hartelijk bedankt (ook namens mijn panikerende vader :stuck_out_tongue: )

groet, Stef

Je kunt via de Thuismap/bibliotheek/mail zien dat er allerlei mappen staan betreffende de mail. Hier staan alle mailtjes onderverdeeld in accounts eventueel Er staat ook in je mail map een map:Mailboxes hierin staat een map: Deleted Messages.mbox

die kun je hieruit halen en op je buroblad plaatsen voor het geval je 'm nog nodig hebt. Misschien dat ie er nu niet meer uitklapt.

Ook handig om te vermelden: welke versie van Mail gebruik je of welk systeem draai je? Zet de voorkeuren van Mail eens op je bureaublad, kijk wat Mail doet en zet de voorkeuren eventueel weer terug. :?