mail veiligstellen

Weet iemand hoe ik mijn mail kan veiligstellen, ik ga van X naar X server. Aangezien de X server een lagere vesie is kan ik geen update doen, en ik wil/kan niet meer al mijn mails van de provider downloaden, maar ik wil ze uiteraard wel bewaren. :?

[quote:e364d944fa="zoemzoem"]ik ga van X naar X server. Aangezien de X server een lagere vesie is kan ik geen update doen, en ik wil/kan niet meer al mijn mails van de provider downloaden, maar ik wil ze uiteraard wel bewaren. :?[/quote:e364d944fa]

Het ligt mogelijk aan mij, maar ik kan je niet helemaal volgen… Kun je iets duidelijker/uitgebreider zijn? :oops: Ik snap namelijk niet helemaal wat je bedoeld… :sealed:

Ik ben inderdaad niet helemaal duidelijk geweest, het gaat om het volgende: Ik draai nu OS X 10.2.5, fabrieks af was het 10.2.1. Ik wil nu OS X Server gaan draaien en heb dan ook versie 10.2, Stel dat ik terug ga naar de fabrieks instellingen kom ik op 10.2.1, vanaf deze versie kan ik geen upgrade naar OS X Server 10.2 doen, de installatie staat niet toe dat je vanaf een hogere versie OS X naar een lagere versie OS X Server gaat. Uiteraard wil ik wel mijn mail bewaren, dus hoe doe ik dit of is er een mogelijkheid om die melding tijdens het upgraden niet meer te krijgen dit zou dan de meest snelle en makkelijke zijnjavascript:emoticon(':roll:')[/list][/code][/quote]

Als je nou eens gewoon de map Mail in je ~/Library(Bibliotheek) op een cd brandt. Dan kun je die volgens mij na de installatie weer gewoon terugzetten.