Mail veranderd pdf naar jpg?!

Vanochtend kwam ik er achter dat je afbeeldingen kunt verkleinen en vergroten die je bij een mailtje erbij stuurt. Nu had ik een certified pdf bij m'n mailtje geattached en dan kan je rechtsonderin zeggen hoe groot je afbeelding moet worden getoond.

Wat is er nu gebeurd, mail maakte van mijn certified pdf (6,1mb) een jpg van (348 kb), ik dacht het alleen de voorvertoning van je afbeelding was maar niet dus!!

Pas hiermee dus op!! Misschien is het dom van mij maar ik was bijna de boot in gegaan…

Heeft iemand ander dit ook al ervaren en is dit dus een bug of is het normaal??

als dat geen voorvertoning is, dan is het idd crap

ik zou het opsturen naar Apple: http://www.apple.com/macosx/feedback/

actie van mail zou je niet hoeven verwachten.

Tot nu toe is mijn feedback steeds netjes doorgevoerd door Apple.

Ik had hetzelfde met een jpg die ik wilde versturen. Volgens mij is die verkleinoptie niet ingebouwd om te kunnen bepalen hoe groot je bijlage in je mail wodt getoond, maar om een bestand daadwerkelijk te verkleinen. Je kunt daarmee dus een bijvoorbeeld een grote foto als preview verzenden zonder dat je een apart preview hoeft aan te maken.

[quote:287157bd8d="Roggie"]Ik had hetzelfde met een jpg die ik wilde versturen. Volgens mij is die verkleinoptie niet ingebouwd om te kunnen bepalen hoe groot je bijlage in je mail wodt getoond, maar om een bestand daadwerkelijk te verkleinen. Je kunt daarmee dus een bijvoorbeeld een grote foto als preview verzenden zonder dat je een apart preview hoeft aan te maken.[/quote:287157bd8d]

Dat hadden ze dan wel eens mogen vermelden ik kan het er nu in ieder geval niet echt uit opmaken!! Laat er dan in ieder geval een waarschuwing komen dat hij een jpg maakt van m’n pdf!!

Maar ja ik zal eens gaan klagen bij apple!!