mail waarschuwing

Sinds ik panther heb draaien zie ik geen rood stipje meerin het dockicoon van mail, ik hoor allen een geluidje als er een bericht binnenkomt Is dit ergens aan te passen

Ik denk van wel want ik krijg wel een rood stipje voor zover ik weet. Ik heb er niet echt op geled.

[quote:8b0417fa90="a3m"]Sinds ik panther heb draaien zie ik geen rood stipje meerin het dockicoon van mail, ik hoor allen een geluidje als er een bericht binnenkomt Is dit ergens aan te passen[/quote:8b0417fa90]

Volgens mij laat hij alleen een rood stipje zien als er een email in je IN box zit, iets wat rechtstreeks naar je JUNK gaat laat hij niet zien…andere mailboxen wel…

als ik mail in mijn inbox krijg zie ik geen rood stipje

[quote:adae87939e="a3m"]als ik mail in mijn inbox krijg zie ik geen rood stipje[/quote:adae87939e]

Klinkt alsof je mail vanzelf als gelezen wordt gezien. Heb je wel bij de bretreffende nieuwe mails zo’n blauw balletje ervoor staat, of is dat ook weg?

er staat wel een blauw balletje voor iedere ongelezen mail

Heb net ff getest en ik krijg toch wel een rode stip met een getal erin (aantal nieuwe mails), tezamen met het geluidje. Aan Panther ligt het dus niet.

heb de oplossing op de apple discussion site gevonden het lettertype helvetica d systeemfont was uitgeschakeld aangezet en de rode stip verschijnt weer