Mail weg!

hey,

nu ben ik gisteren begonnen met al de overtollige programma’s op mijn harde schijf weg te smijten. En ik denk dat ik perongelul mail ook verwijderd heb :cry: . Iemand een oplossing voor mij? :expressionless:

Groetjes
De niet mailende Tom

Het programma??

http://www.charlessoft.com/ heeft pacifiest. Daarmee kun je de diverse onderdelen op je installatieschijf lospeuteren en als aparte installer gebruiken. Zo moet je MAil weer opnieuw kunnen installeren zonder je hele systeem opnieuw er op te zetten.

Ik neem aan dat je je voorkeuren en zo no wel hebt. Kijk anders even in je box alhier…

Gewoon mail.app kopieeren van een andere MAC.

Je mail gegevens staan in Users/<username>/Library/Mail

is het dan niet verstandig om te zorgen dat dat een mac is die niet in je netwerk zit ?

[quote:ab314cdf8a="sabine"]is het dan niet verstandig om te zorgen dat dat een mac is die niet in je netwerk zit ?[/quote:ab314cdf8a] want???

nou omdat je anders met dezelfde versie werkt als diegene in het netwerk >> is iets wat ik me afvraag namelijk

Ah, daarom... Ik geloof niet dat een iApp iets doet als een netwerkcheck van de versie. Bovendien hoef je nergens gegevens of serienummers in te vullen. Lijkt me een beetje onzin en 'waste of bandwidth' zoals dat heet. :lol:

bedankt deskman.

Ik heb het terug :stuck_out_tongue: