mail wel te zien via webmail, maar niet in mailbox bij Mail

Sinds een week of twee merk ik dat bij 1 van mijn mailadressen bij Xs4all de mail niet te bekijken is via Mail. Als ik bij webmail kijk staan er mailtjes, maar ik krijg ze via het pop-account niet binnen. Als ik zo'n mailtje via webmail doorstuur naar dit mailadres terwijl ik Mail open heb staan komt deze wel in mijn mailbox. Ik heb inmiddels de postbus verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar ik krijg nog steeds maar een deel van de mail bij Mail te zien. Heeft iemand een idee?

vriendelijke groet,
Mathilde

Toevallig een regel actief die mailtjes direct of bij afsluiten verwijdert in mail?

Het klinkt namelijk alsof Mail de berichten al opgehaald heeft en direct verwijderd heeft. Mail zal de berichten dan namelijk niet opnieuw ophalen.

Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Ik had een regel ingesteld met daarin de naam van mijn vriend om mail uit een andere mailbox te filteren. Een tijdje terug heb ik voor onze gezamenlijke mailbox de afzenders aangepast omdat ik daar zijn naam was vergeten. Nu blijkt dus inderdaad dat de mail die aan ons werd gestuurd waarbij onze beide namen genoemd werden als geadresseerde werden verwijderd. Ik heb de regel nu uitgezet, de postbus opnieuw aangemaakt en ik krijg nu alle mailtjes binnen. Dank je wel voor deze tip!

vriendelijke groet,
Mathilde